maansteen?hoe ?wat ?huh?

A

Anoniem

Guest
hallo meiden
ik ben al de hele week niet op het forum geweest,onze poes is bevallen en ik ben druk bezig geweest met hte zoeken naar baasjes voor die jonkies,vandaar.
Wij zitten nu weer in de klusperiode,ronde 4,vierde kindje Nod 22 april

Ik heb weleens gehoord dat maansteen kan helpen,nu zag ik daar kettinkjes en armbandjes van ,helpt dat dan ook?Of moet je een losse steen kopen?
En moet je dan dat altijd dragen?

hoi

Een maansteen(de meeste edelstenen)moet je op de blote huid dragen. Het liefst onder je kleding. Anders gaat er een hoop energie van de steen verloren naar de buitenwereld. Ik draag er een aan een zilveren ketting(goud mag niet). Hij hangt als het ware tussen mijn borsten. Maar je kunt hem ook met een speldje aan je bh of slip vast maken. Het is wat je zelf het prettigste vind.
Ik zou zeggen klus ze en dat het raak mag zijn 21 april

Liefs Doortje

hoi doortje
bedankt voor je wijze raad,ik heb zojuist een maansteen besteld met een koord erbij.

Ik ga hem ook om mijn nek hangen.Ik wilde alleen zeker weten dat ik hem juist zou ophangen.Teon ik zwanger was van mijn middelste dochter had ik een belletje om.
later hoorde ik dat ik hem nooit juist had gedragen.Dus nu wil ik het wle meteen goed doen.
Ik gebruik inmiddels ook de teunisbloemolie en de monnikspeper.
Daar heb je me ook weer bij geholpen he?

Dus weer bedankt

Terug
Bovenaan