Maansteen verloren!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Gisteren kwam ik erachter dat de maansteen niet meer aan mij ketting hangt. Heb hem van het begin af aan gedragen. Ik ga ervan uit dat dit niks te betekenen heeft. Heb wel ergens gelezen, dat als de steen eraf valt, dat ie dan zijn werk zou hebben gedaan.
Stiekem hoop ik dat natuurlijk, maar ga ervan uit dat ik morgen gewoon ongesteld word. Ik kan me beter erop instellen dat ik ongi word, dan is de teleurstelling niet zo groot. Ook voor mijn mannetje is dat beter.
Alle andere meiden die ongi moeten worden hoop ik dat het uitblijft.
We gaan straks lekker een weekendje weg. Ik breng jullie snel op de hoogte!

Liefs Angie

Nou je maakt het wel spannend..... ben reuzebenieuwd.
Ik heb inderdaad ook eens gelezen, dat als je je maansteen verliest je zwanger bent.
Eens kijken of dat bij jouw uitkomt..........................

Ik  voor je!

Groetjes,

SUUS

Hoi,

Ik ben ook benieuwd voor je,vaak als je stenen of mineralen bij je draagt en je raakt ze kwijt dan hebben ze zijn werk gedaan,en is het niet zomaar dat je ze verliest..
beetje bijgeloof denk ik

Ik zal voor je duimen

groetjes

Hoi Angie

Ik wil je geen valse hoop geven maar, in de winkel waar ik toen de steen kocht vertelde de verkoopster mij dat als ik hem kwijt raakte wel eens zwanger kon zijn.
En ik denk dat het sowieso een betekenis heeft. Als de ketting nu stuk was was het misschien een ander verhaal, maar alleen de steen???

Ben erg benieuwd, maar je laat het ons wel weten he?

Groetjes Doortje( 8,4 weken)

Hoi meiden,

Ik ben nog niet ongi, maar ga er wel van uit dat ik het nog word. Zal wel een soort zelfbescherming zijn. Als ik woensdag nog niet ongi ben wil ik een test gaan doen.
Ik hoop natuurlijk dat het raak is.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Angie

Spannend hoor!!!!!!!!!!!!!!!!! Laat je het weten als je iets meer weet?
Ik zal voor je duimen.Ik zat ook in de 3e ronde maar ben gister ongi geworden.

Liefs,
Famke

Terug
Bovenaan