Maansteen, Voelen jullie iets? of doe ik het goed!

Hoi meiden

Ik heb gister een maansteen gekocht.
Nu vroeg ik me af of jullie iets voelen als je hem om heb.
Krijgen jullie verschijnselen er van of niet ?

Ik heb hem bij de Tuinen gekocht en hem daarna goed afgespoeld en met een schone doek droog gemaakt en aan een lang  zilveren ketinkje gehangen zodat ie tussen mijn borsten valt....

Hebben jullie nog tips hierover of doe ik het goed?

Groetjes noomie22

hee noomie

over die maansteen, het is het beste om die stenen die je draagt eerst minimaal 12 uur lang in een kopje gekookte koud water legt ivm het goed kunnen reinigen van de steen en de kracht. ik weet dit omdat me moeder een cursus heeft gevolgt waaronder het ook over die krachtstenen gaat ik zelf had altijd een tijgeroog gedragen maar nu ga ik natuurlijk over naar de maansteen. en het is beter om af en toe die steen weer effe te laten reinigen in gekookte koud water. hebben jullie niet een paranormaale winkel in de buurt (bij mij heet die tottem) die kunnen je alles vertellen over die stenen en hoe je die moet onderhouden enz, succes  

groetjes superdees  

he hallo,

Ik heb gister ook een maansteen gekocht, maar heb er nog niks van gemerkt
Ik wist trouwens niet dat hij in een tijd in water moest liggen nou ja we zien wel wat er gebeurt.
Ik zit nu in ronde 5 en mijn nod is rond 30 mei.

veel liefs en succes natuurlijk

Agnetha

hallo,

die stenen hebben effe de tijd nodig om te kunnen werken, hoe je er beter achter kunt komen of ze werken hou ze tussen je vingers of in je hand en kijk dan of je iets voel(kloppen bijv) als je een steen draagt moet je er wel voor zorgen dat je geen andere stenen draagt (bijvoorbeeld verwerkt in sierraden) heel wat stenen kunnen niet bij elkaar gedragen worden. als een steen van je ketting afvalt of barst is de werking van de steen op en is het beter om een nieuwe te kopen.

groetjes dees

Hoi hoi,

Ik had in februari ook een maansteen aangeschaft. Braaf alle aanwijzingen gevolgd, en ja hoor na 6 weken zwanger. Zoals bekent helaas niet goed gegaan. Nou viel 2 weken terug ineens mijn maansteen van het hangertje! Gelukkig merkte ik het. Heb hem er weer aangehangen, maar kon niet ontdekken waardoor hij eraf gevallen was. Van de week: Hanger weg! Weer eraf gevallen, maar nu echt onvindbaar. Een vriendin van mij zit een beetje in het alternatieve circuit, en zei moest lachen om mijn verhaal. En het antwoord kon ik eigenlijk wel raden. Kennelijk heb ik hem niet nodig! Of ik weer zwanger ben weet ik nog niet. Voel wel van alles. Maar dat had ik na mijn eerste miskraam ook, en toen werd ik gewoon ongi. Dus jullie snappen dat ik behoorlijk nerveus begin te worden!
Van het weekend testen. We zien het wel.....

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan