Maansteen-vragen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal ,

Ik las hier op dit forum vanalles over de "maansteen". Dus ik ben me er eens een beetje in gaan "verdiepen".......... heb wat site's bekeken enzo. Vind het wel interessant, vooral omdat nu ook 2 meiden zwanger zijn geworden, die een maansteen omhadden........het kan misschien wel toevallig zijn, maar toch.
Toch kan ik bepaalde antwoorden niet vinden...........

Hoe hebben jullie een maansteen gekocht? Gewoon via internet of zijn jullie naar zo'n winkel gegaan en hebben jullie je laten adviseren? Is een maansteen geschikt voor iedereen? Of moet je laten bekijken welke (maan)steen het meest geschikt is voor je?
Waar dragen jullie hem dan? Ze zijn toch vrij klein hè? Hebben jullie hem 24 uur per dag om?
De kosten varieren van € 2,70 tot € 9,95.......... waar ligt het verschil dan in?
Zo een heleboel vragen........... wie kan me helpen?

Groetjes en allemaal een heel fijn weekend!

SUUS

Hoi Suus!
Toevallig heb ik vandaag een maansteen gekocht, met bijpassend armbandje (het oog wil ook wat) ik heb het gekocht bij zo'n new age winkeltje en daar kosten dit setje 8 euro. Ik weet dat je ze ook bij de tuinen kunt kopen, daar kost een hangertje volgens mij 10 euro. Voor de werking maakt het denk ik niet uit hoe groot de steen is, maar als je dat echt wil weten dan kun je ook even in google kijken op trefwoord maansteen en daar kun je ook nog wel aardig wat info krijgen (heb ik zelf ook gedaan). Zo ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen!

groetjes Martine

Oh ik zag dat ik nog wat vragen was vergeten te beantwoorden. De prijs van de steen hangt af van de groote (tenminste in het winkeltje waar ik hem gekocht heb). Ik hoor altijd van iedereen dat je hem op je blote huid moet dragen de hele dag door. Eens in de zoveel tijd moet je hem reinigen met lauw water. Met volle maan leg je hem in de vensterbank om hem op te laden. Als de steen verkleurd dan is hij aan het werk, en als je de steen verliest dan zou het kunnen dat je zwanger bent! Bijgeloof of niet, ik ben toch wel heel benieuwd of dit steentje wat voor mij zou kunnen betekenen, en wie weet brengt hij jou ook wel veel geluk!

veel succes en groetjes!

Hoi Suus,

Ik was weer even aan het spieken, en kwam jouw vraag tegen. Ik heb hem online gekocht bij www.newage-online.nl. Hij kostte incl verzenden 7,95, en ik had hem na een paar dagen in huis. Ik heb hem onder mijn kleding gedragen, alleen overdag. Dag en nacht schijnt niet goed te zijn. Ook boven de kleding zou niet goed zijn, want dan zou hij effect hebben op de omgeving. Niet op jou. Maar ze zijn ook bij de Tuinen te koop. Maar daar zijn ze inderdaad duurder. En ik heb begrepen dat het niet uit maakt hoe groot de steen is. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt, en dat je ook snel zwanger bent!

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan