Maansteen

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik lees hier veel over vrouwen waarbij het lang duurt voordat ze ongesteld worden na het stoppen met de pil.
Ik zelf ben 3 juli gestopt en heb toen meteen een maansteen omgehangen. Ik ben toen (na ongeveer 7 jaar pilgebruik)na 5 weken weer ongesteld geworden.
De maansteen staat voor vruchtbaarheid en vermindert menstruatie klachten.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Liefs Angel

Ik ben ook na 5 weken ongesteld geworden toen ik stopte met de pil maar daar had ik geen maansteen voor nodig! Is het ooit bewezen dat een maansteen helpt of is het bijgeloof?

Ik heb laatst ook een stukje op het forum gezet over de maansteen ,ken een heleboel die na het aanschaffen ervan meteen de eerst volgende keer zwanger waren...
Ik zei altijd baat het niet dan schaad het niet.
Groeten

Ik heb hem ook gekocht Irene omdat 'je weet maar nooit'(op aanraden van jou). Ik ben nu een jaar bezig om zwanger te worden dus we zullen zien deze maand of het gaat lukken. Maar eigenlijk geloof ik het niet...

Ik geloof normaal nooit in dat soort dingen, maar wacht nu al 4 maanden op mijn eertset ongesteldheid na het stoppen van de pil. Dit zet mij toch aan om over dingen na te denken waar ik anders niet bij stil zou staan. Dank je wel voor de tip, ik ga er denk ik toch ook een proberen. Zoals Irene al zegt, baad het neit, het schaad ook niet! Nu vraag ik me alleen af waar ik zo'steen kan kopen, wie kan me dat vertellen?

Terug
Bovenaan