maansteen

A

Anoniem

Guest
hoi dames, de dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. maar ik heb even een ander vraagje en wie weet het. ik lees vaak over een maansteen. waar kan je die kopen en kan het ook via internet en help die maansteen nou echt en waar moet je hem dragen op je lichaam wie kan mijn dir vertellen. ik wacht op jullie reactie's.

groetjes van brenda (36)

Hallo Brenda,

Is stond eerst ook erg scepties tegenover een maansteen. Maar nadat ik een half jaar totaal niet ongesteld was geweest heb ik er toch maar eentje gekocht. Je kunt het toeval noemen maar binnen een week was ik ongesteld!! Je kunt de maansteen gewoon aan een kettinkje om je nek hangen. Er staat wel op de verpakking hoe je de werking ervan kunt bevorderen en hem schoonhoudt. Als je hem maar op de blote huid draagt. Ik heb de mijne gekocht bij de tuinen, maar als je in een zoekmachine naar stenen zoekt dan vind je vast wel een pagina waar je ze op het internet aan kunt schaffen. Ik heb voor die van mij zo'n 10 euro betaald.

Hopenlijk heb je iets aan de informatie, succes ermee.

Groeten Marianne

hoi marianne, heel erg bedankt voor jouw reactie ik zal er op zeker 1tje gaan kopen. ik hoop dat ik dan nu wel snel zwanger raakt want na de miskraam in januari van dit jaar ben ik nog steeds niet zwanger en we willen allebei een kindje. nou marianne heel erg bedankt hiervoor.

groetjes van brenda (36)

Hoi Brenda,

Geen dank, ik hoop dat ie bij jou net zo zijn werk doet als bij mij!!

Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan