maansteen

Hallo, sinds 2 weken heb ik een maansteen. Nu vraag ik me af of deze wel nat mag worden; ik heb hem aan een kettinkje en doe hem niet af met het douchen.En moet er costant contact met de huid zijn? Want soms hangt ie op m'n kleding ipv. eronder. Heeft er al iemand positief resultaat sinds het dragen ervan? Ikzelf heb nog geen eisprong ontdekt, maar worstel met een flinke verkoudheid. Heb dus weinig zin om op een aankomende eisprong te moeten reageren.
Groetjes, Greetje

Hoi Greetje

Alle edelstenen hebben alleen werking als je ze op de blote huid draagt. Verder kun je de stenen afspoelen met lauw water als iemand anders hem in de handen heeft gehad. Ik heb vroeger ook verschillende stenen gedragen vanwege mijn astma. Deze kookte ik dan van tijd tot tijd uit. Gewoon 5 min. in een pannetje met kokend water. (dan zijn ze weer helemaal schoon. Ik heb gelezen over de maansteen, dat deze zich oplaat bij volle maan. Je moet hem dan op de vensterbank leggen in het maanlicht. Of dit waar is weet ik niet.
Dragen onder de douche is dus geen probleem. Maar op het moment dat iemand anders de steen heeft vast gehad, even afspoelen of uitkoken. Dat is bij mijn stenen tenminste wel zo. Ik weet alleen niet wat voor stenen ik heb, is al zo lang geleden. Maar 1 lijkt er erg op een maansteen. En ik las dat de maansteen ook voor de longen werkt. Dus het zou goed kunnen dat ik er 1 heb. Ga binnenkort naar de tuinen om er ook 1 te kopen. Baad het niet schaad het niet.

Jullie veel suc6 en hopenlijk geen rode duivels meer.

Liefs Doortje

Mij is verteld dat je met het dragen van de maansteen op je gevoel af
moet gaan en hem een keer in de zoveel tijd even onder stromend water
af moet spoelen. Dat je hem bij volle maan op moet laden heb ik niets
van gehoord.

Terug
Bovenaan