hoi hoi
Je hoeft er niet in te geloven, het werkt vanzelf.
Een maansteen is een edelsteen, die een bepaalde werking heeft. hij is tegen vanalles en nog wat. En onder andere ook bevordert hij zwangerschap,bevordert de vruchtbaarheid,tegen menstruatiestoornissen. enz.enz
Ik zal straks een rijtje edelstenen plaatsen die van invloed kunnen zijn bij een zwangerschap. Ik ben me er namenlijk wat in gaan verdiepen.
Verder is het zo, dat als een een edelsteen koopt, je deze afspoeld, met lauw water, en vervolgens hem niet meer door iemand anders laat aan raken. Gebeurd dit wel spoel je hem weer opnieuw af. Je draagt hem op je blote huid. De steen neemt dan jou lichaamsthemp. aan, en begint vanzelf te werken.
Ik zelf ben nog niet voor het echie bezig, maar draag er wel 1. Ik heb deze in Brunsum(limburg) gekocht.die dame die in de winkel stond, wist mij te vertellen, dat de resultaten ongeloofelijk zijn. Er kwamen, moeders en oma's deze steen kopen, omdat hun dochter/kleinkind niet zwanger kon raken. Ze zei, dat meestal na drie vier maanden deze mensen terug kwamen om te vertellen, het is gelukt ze is zwanger. En ja of dit door de steen komt??? Ik draag hem, ik vind het ook een mooi sierraad, en baad het niet schaadt het niet Deze zitten ook on-line. Zal dadelijk even opzoeken waar.
Verder liggen de prijsverschillen in de afwerking. Je hebt edelsten geslepen in bv vorm van een olifant. je hebt ze met een gewoon ringetje erdoor, maar ook mooi afgewerkt met zilver. De werking blijft echter de zelfde.
groetjes Doortje