maansteen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

IK heb een vraagje wat houdt een maansteen in wat is het en hoe werkt het ik lees er al verschillende keren wat over maar kom er niet goed achter wat het precies is en wat de werking ervan is ik hoor het graag .
gr ing

hoi hoi

Nou hier komt het:
een maansteen:
Tegen dauwworm,hysterie,sterliliteit, reisziekten, tbc, waterzucht, wratten.
Geeft hoop/behoed voor ongelukken en vergiftiging/ brengt suc6 en tevredenheid/

Bevorderd zwangerschap/bevorderd vruchtbaarheid/ beschermd reizigers te land en te water/ behoed voor ontevredenheid/ sterkt de maag/ maakt personeel aanhankelijk/ tegen menstruatiestoornissen/voor de spijsvertering/ maagklachten /futloosheid /neemt spanningen weg bij stress onrust en angst.

Ik zou tegen je willen zeggen baad het niet schaad het niet!!
Suc6 Groetjes Doortje
ps ik draag er ook 1, en ga komende maand mijn 1 e ronde pas in

hoi   hoi,
Nuchter als ik ben geloof ik niet in zulke dingen, maar als je zwanger wil worden  ben je al milder en als het dan nog lang gaat duren en je leest er veel positive  dingen over, dan ga je het toch uit proberen.
En ik mag zeggen met sukses.
Na in een jaar maar twee keer ongie te zijn geweest dacht ik ach waarom ook niet.
Vorige week vrijdag gekocht en het was toen volle maan en heb hem dus direkt opgeladen en hem lacherig omgedaan. Zo van ja.... tuurlijk!
Vanaf zaterdag voelde ik al buikpijn,rugpijn e.d.
en gisteren ineens ongie.

Nou ja het kan toeval zijn maar goed.

Ik vind het geweldig en bijzonder

Ik laat nog wel horen hoe het verder gaat.

Groetjes van Mariska

hoi hoi

Ik heb het hier nog maar es neergezet, omdat er veel vragen waren over de maansteen.
Je moet de steen afspoelen en goed afdrogen, voor dat je hem draagt. Dit herhaal je iedere 14 dagen en als iemand anders de steen heeft aangeraakt. Verder schijnt het opladen in het maanlicht een fabel te zijn. Je kunt ze bestellen bij Alterpa. Daar zijn ze niet zo duur.

Nou hier komt het:
een maansteen:
Tegen dauwworm,hysterie,sterliliteit, reisziekten, tbc, waterzucht, wratten.
Geeft hoop/behoed voor ongelukken en vergiftiging/ brengt suc6 en tevredenheid/

Bevorderd zwangerschap/bevorderd vruchtbaarheid/ beschermd reizigers te land en te water/ behoed voor ontevredenheid/ sterkt de maag/ maakt personeel aanhankelijk/ tegen menstruatiestoornissen/voor de spijsvertering/ maagklachten /futloosheid /neemt spanningen weg bij stress onrust en angst.

Ik zou tegen je willen zeggen baad het niet schaad het niet!!
Suc6 Groetjes Doortje

Hallo,

Ik heb ook een maansteen gehad, maar niet constant gedragen en pas heb ik hem per ongeluk mee uitgewassen! Ik denk dus dat deze niet meer werkt. Ik heb hem ook niet heel fanatiek gedragen, maar wil ik nu wel gaan doen. Ik wil dus een nieuwe gaan kopen. De vorige keer heb ik hem bij De Tuinen gekocht. Werken deze wel goed of moet ik echt naar een speciale winkel?

Groetjes Mijntje

hoi hoi

Je hoeft niet perce een nieuwe te kopen, Je kunt deze ook met lauw water afspoelen, goed drogen en omhangen. Maar als je denkt dat ie niet meer werkt, kun je een nieuwe kopen. Dit kan bij de tuinen, maar ook bij een andere winkel. Dat maakt niet zo vel uit. Het verschil zit in de prijs, bij de tuinen kosten ze 10 euro. Terwijl als je hem bij alterpa koopt, je nog geen 3 euro kwijt bent. Hier kun je ook bestellen, dan kosten ze met koord 5.5o euro. Dit heb ik ergens gelezen. Geloof dat cindy er daar 1 besteld heeft.

SUC6   Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan