maansteen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

lang geleden dat ik hier zelf een berichtje heb geplaatst, wou een beetje afstand nemen, maar kom toch elke dag lezen. Ben nu in ronde 10 en  heb geen flauw idee van tijdstip eisprng of NOD. Ben van in het  begin vrij regelmatig geweest, cyclus van 31 dagen, nu de laatste twee maanden onregelmatig, eigenlijk heb ik nu een verlengde cyclus, eerst  van 38 dagen en vorige maand 41 dagen. Frustrerend! Dus daarom heb ik een maansteen gekocht en ben naar de gyneacoloog geweest. Volgende week ga ik terug naar de gyneacoloog en zal ik waarschijnlijk met clomid starten, om mijn eisprong op een welbepaalde dag te hebben.
Maar nu een aantal vraagjes over de maansteen. Moet ik die altijd dragen? Moet die opgeladen worden? Wanneer begin ik die te dragen, moet dat bij een bepaalde maanstand? Ik zou graag een bijsluiter hebben, maar die bestaat blijkbaar niet.

Alle raad is welkom

groetjes grace

Hoi Grace

Ik heb mijn steen bij een winkel gekocht en de vrouw zelf is medium. Ook heb ik een kennis die mij hetzelfde verteld over hoe de maansteen te gebruiken dus hierover het volgende:

Vóór je hem gaat dragen hang je hem aan de kraan, zo dat een heel klein waterstraaltje (koud) over de steen kan lopen. Dit doe je een half uurtje. Daarna kun je hem omdoen. Dan heb je hem namelijk volledig 'ontladen'. Je kunt hem het beste dag en nacht omhouden en ook gewoon tijdens het douchen of zwemmen.
Bij volle maan leg je hem buiten en dan laadt hij zich weer op. Ik weet niet waar je hem gaat kopen maar vraag aan diegene of hij of zij de steen kan 'instralen' . Klinkt allemaal wat zweverig maar bij mij heeft de steen de eerste maand dat ik hem droeg mijn cyclus naar een normale cyclus gebracht. Nu maar afwachten of hij me ook kan helpen bij het zwanger worden haha!!

Gaat de steen kapot dan is hij uitgewerkt en zal je een nieuwe moeten kopen. NIET als de ketting kapot gaat zoals velen ook denken.

Ben je zwanger gworden......koop dan een Robijn. Deze voorkomt een miskraam. Natuurlijk is dat nooit gegarandeerd!! En ook voor deze steen geldt dezelfde handeling.

Veel succes!!! en nu maar hopen dat hij bij je werkt!!

groetjes Jeannette

Terug
Bovenaan