Hai Jeanette
Ik ben wondernetje, 21 jaar oud en in de zevende ronde. Ik ben net een weekje met vakantie geweest en ben dus wat laat met reageren maar dacht, misschien heb je er nog iets aan.
Per ongeluk heb ik een oma die vroger gezondheidsstenen verkocht. Ze is veel met alternatieve geneeswijzen bezig en weet hier dus alles van.
Ik heb van haar ook een maansteen gekregen. Volgens haar kan hij je absoluut geen kwaad doen (las ik een stukje terug van iemand dat ongi weer van slag was:kan dus niet!) maar kan wel heel goed helpen. Ze kon me helaas geen voorbeelden met de maansteen geven omdat zwanger worden toch ook een beetje met geluk te maken heeft, maar zei wel dat ze voor andere stenen echt een garantie afgaf. Als iemand dus een steentje haalde tegen hoge bloeddruk, gaf ze de garantie dat dat binnen een week een heel groot stuk beter moest zijn en dat ze anders hun geld terugkregen. ER IS NOOIT IEMAND TERUG GEWEEST!!!!!!
Bovendien vertelde ze me dat de beschrijving van een gezondheidssteen altijd beknopt is, en dat voor de maansteen dus echt geldt dat hij je helpt bij het zwanger raken.
Ik draag hem dus trouw, heb hem netjes in de volle maan gelegd en spoel hem af en toe af.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel
Succes, groet wondernetje