?? maansteen??

A

Anoniem

Guest
Als ik de maansteen dan koop kan ik het dan gelijk om doen of moet er eerst wat gedaan mee worden???
Verkleurt het ook van kleur of wat anders????
Zo ja, wat voor betekenis heeft dat???

Hoi hoi.

Toevallig heb ik het helemaal uitgezocht, met behulp van mijn oma, die daar echt verstand van heeft:

Het is het beste om hem, de nacht van volle maan, buiten in het maanlicht te leggen. Op deze manier laad je hem op. Dit kan je het beste bij elke volle maan doen. Bovendien is het belangrijk dat je hem niet of nauwelijks af doet, en dat je (weet het klinkt raar) lief voor hem bent. Je kan hem dus vasthouden, oppoetsen, bedenk het maar. Een maansteen kan verkleueren, maar dat gebeurt als het goed is pas na een paar jaar. Mocht hij eerder verkleueren moet je een nieuwe kopen. Dan is hij jniet goed meer.

Ik heb hem zelf ook om, en nog nooit opmerkingen erover gehoord. Mensen die er niet mee bezig zijn (met steentjes en zwangerschap) weten over het algemeen niets van dat soort dingen. En anders kan je inderdaad zeggen dat het voor je stoelgang is. Werkt hij ook geweldig voor.

Veel succes, hoop dat je hier iets aan hebt.....
liefs wondernetje

Hoi Wondertje,

Hoe lang heb jij het al op en wanneer is de volle maan dan want ik let daar nooit op. En als de volle maan er is hoe lang moet je het dan opladen en waar moet ik het zetten???
En om de hoeveel tijd moet ik de maansteen opladen??

hoi hoi

Ik heb mijn maansteen nu 4 weken ofzo om. Ik weet niet precies wanneer de vole maan is maar ik denk over een week of twee. Je hoeft hem nergens in te leggen ofzo. Hij kan gewoon op de grond, of op tafel ofzo.   Dit kan je het beste iedere maand herhalen. Tot de eerstvolgende volle maan kan je hem wel gewoon omdoen hoor. Je hoeft niet te wachten ofzo.

Veel succes! liefs wondernetje

Ik heb hem ongeveer 4 maanden gedragen en hem nu afgedaan.
Ik was toch echt heel lief voor hem geweest maar ik vond dat hij na 4 maanden wel zijn werk mocht doen en nu was ik het zat en ligt ie op mijn nachtkastje.

Ik hoop dat die van jullie jullie wel een zwangerschap opleverd.
Ik ben ook te ongeduldig denk ik!HAHAHA

liefs Bibbi

Hoi Bibbi,

Als ik een maansteen koop wanneer is de volle maan dan???
En omde hoeveekl tijd moet je het opladen???

Om een steen goed te laten werken is het behalve dat hij opgeladen moet worden ook belangrijk dat de steen bij je past. Als je de keuze hebt uit meerdere stenen, kies dan de steen die je het meeste aanspreekt, want of een steen werk of niet heeft sterk met je gevoel te maken. Als je er niet in gelooft, gebeurt er ook niks!  
Verder is het wel verstanding om de steen eerst te reinigen voor je hem omdoet en voor je hem oplaadt. Reinigen kun je op heel veel manieren doen; een ervan is 15 minuten onder koud stromend water leggen, en de steen daarna op laten drogen (niet zelf afdrogen!) Ook kun je de steen reinigen met wierook of salie zorg dan dat alle kanten van de steen goed in aanraking zijn geweest met de rook. Verder kan je eventueel bij zo'n wierook "ritueeltje" een wens voor de steen uitspreken (zoiets als: ik wens voor deze steen dat hij me zal helpen een regelmatige cyclus te krijgen, of dat hij me zal helpen zwanger te raken of zoiets). Klinkt allemaal wat zweverig maar baat het niet dan schaadt het niet! (bij mij heeft het zeker baat gehad want ik ben nu hardstikke zwanger!!)
Het reinigen van een steen doe je in principe om hem te ontoen van eventuele negatieve "vibes" die hij heeft opgepikt tijdens transport bijvoorbeeld. Je moet inderdaad lief voor je steen zijn, en op zijn reis naar jouw toe is de steen vast niet door iedereen even liefdevol behandeld. Ook voor je de steen opnieuw gaat opladen is het verstandig om hem te reinigen; hoe zuiverder de energie rondom de steen, hoe beter de werking.

P.S. als je het vervelend vind de steen met een ketting om je nek te hangen, is je BH ok een hele goede plek om hem te dragen. Als de staan niet te groot is, is er vast een plekje in je BH waar hij niet op zal vallen door je t-shirt heen. Zelf draag ik mijn stenen het liefst aan   de linker kant, dicht bij mijn hart. (draag nu een rode jaspis, voor een veilige zwangerschap en om miskramen te helpen voorkomen)

hoi marylynn,

Ik de maansteen volgende week kopen want dan komen ze binnen en dan ga ik het een kwartier in water zetten en zelf laten drogen kan ik als die gedroogt is dan ook een wens doen of niet???
En is elke avond de volle maan of dat niet????
En als de volle maand er is hoe lang moet je het dan op laden en waar moet ik de maansteen laten mag het dan ook op de kozijnen???
Graag meer informatie???

Terug
Bovenaan