maansteen!

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben benieuwd: waar kun je maanstenen kopen? het lijkt mij namelijk ook wel wat!

ik wil ook zo graag!!!!
voel me een beetje triest!!
 Vandaag zag ik mijn neefje van 2 maanden weer, zo lief!!! en dan zie ik mijn schoonzusje er zo mee omtuttelen! en dat vind ik zo'n mooi gezicht! en dan wil ik zelf ook zo graag mijn eigen kindje in mijn armen! zucht...was ik maar zwanger!

liefs van een verdrietige Wilma

hoi wilma

ahhhhhhh.... wat naar dat je je zo rot voelt/.........

voor ons komt echt wel ooit de dag dat het raak is..... echt ik voel het.

nee hoor ik weet hoe je je voelt ik zou het ook heel leuk vinden en om me heen zie ik alleen maar zwangere mensen en kleine kinderen en dan denk ik ook..ik wil zwanger zijn>>>>

p.s wat is een maansteen??

tobi...

Hallo,

Ik weet hoe je je voelt ik wil ook heel erg graag. Iedereen in mijn omgeving heeft een schattig lief kindje en bij ons wil het nog niet echt lukken.
Hopenlijk lukt het snel.

Volgens mij kun je die maanstenen kopen bij die winkeltjes net zo als de tuinen, beetje de alternatieve drogisterijen. Weet het niet zeker maar volgens mij heb ik ze daar zien hangen.

Succes Ilona

hee meiden bedankt voor jullie reacties!
ik heb zo nu en dan even een dipje! vooral nu ik vandaag mijn neefje heb gezien! nog een week wachten, dan heb ik antwoord op mijn vraag!

en inderdaad onze tijd komt ook wel!!
alleen dat duurt voor mijn gevoel zo lang!

liefs wilma

Hoi Wilma,

Wat grappig dat je er nu over schrijft! Ik heb er namelijk gisteren 1 gekocht. Ik heb hier op de site er veel over gelezen maar er zelf geen gekocht, en nu.. toch maar! You never know, toch?? Ik heb de steen bij een alternatief winkeltje gekocht daar hebben ze allerlei dingen,sieraden en boeken en cd's over spiritualiteit e.d.   Ik vroeg naar de maansteen. Ik wist eigenlijk niet wat dat ding doet maar blijkbaar brengt de maansteen je hormoonhuishouding in balans en smaragd helpt je zwanger worden. Ja, welke dan....??

Ze wilde wel een testje met me doen: Ik moest de steen tegen mijn maaggedeelte aanhouden met mijn andere hand erboven op   en mijn ogen sluiten. En daarna de andere steen precies op dezelfde manier. Welke vind je het prettigst vroeg ze. Wat voelde je? Bij de maansteen ging ik naar voren en de smaragd meer van links naar rechts. Blijkbaar als je naar voren wordt getrokken is dat positief en moet je dus voor die steen kiezen!!
Dus mijn hormonen zijn niet helemaal in orde ga ik dan denken!!(lekker negatief)

Ik ben dus geen kettingmens dus draag ik het steentje (bewust voor een plat klein steentje gekozen) onder mijn beha want je moet de steen op de huid dragen.
Ik ben heel erg benieuwd of het werkt!!
En ga je er nu ook 1 halen???
Groetjes van Suus!

Hi Wilma,

Je kan zo'n maansteen inderdaad bij De Tuinen kopen, op www.detuinen.nl kan je kijken waar je bij jou in de buurt kunt winkelen. Ik heb in juni ook een maansteen gekregen van mijn man en ik heb hem iedere dag gedragen. Ik ben nu 16 weken zwanger en of de maansteen hieraan heeft bijgedragen, wie weet?

Als je erin gelooft en positieve gedachten krijgt dan kan het in ieder geval geen kwaad!

Heel veel succes,

Droompje

Hoi Wilma!
Bij mij ook zo'n succesverhaal wat de maansteen betreft. Bij ons lukte het zwanger worden dus ook niet echt, op mijn NOD van ronde 8 kocht ik de maansteen en in ronde 10 was het raak. Ik weet niet of het door de maansteen komt, dat zal ik waarschijnlijk ook nooit zeker weten. Maar ik geloof wel in de kracht van "iets". Ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Misschien zit het wel tussen je oren en heeft het niets met de steen te maken hoor! Maar ik merkte heel duidelijk dat ik rustiger werd toen ik de steen ging dragen. Ik had best veel stress en toen ik de steen ben gaan dragen zakte dat stressige gevoel weg. Mijn instelling was ook, baadt het niet dan schaad het ook niet!
Laat even weten of je er één gaat kopen of niet.
Liefs Nicole
p.s. ik heb hem ook bij de Tuinen gekocht

hallo

bedankt voor jullie reacties, ik zal vanmiddag na werktijd even kijken op internet! ik wil er zeker 1 hebben!
als het niet raak is tenminste deze maand...hihihih!
zijn ze duur??

liefs wilma

Terug
Bovenaan