Maansteen!?

Ik las terug en zag dat sommige zwanger zijn geraakt nadat ze maansteen gebruikte/slikte. Ik heb GEEN wat dat is of wat dat doet. Heeft iemand hier ervaring mee en waar je dat kunt kopen?

Liefs,
Dompy

Wat hebben we er toch veel voor over om zwanger te worden he?

Hey Dompy,

Een maansteen is niet om te eten, maar is een natuursteen, net zoals je bijvoorbeeld de steen Jade en Amber hebt enzo. Je kunt het kopen bij een natuurwinkel, hier in de stad is dat bij een wat alternatieve winkel. Ik zal even zoeken naar de omschrijving van mijn maansteen.... Ik zal het onderaan even typen.

Je moet de maansteen opladen in het licht van de volle maan. Ik heb hem een hele nacht daarin gelegd, maar er stond geen tijd bij op mijn briefje. Ik kan alleen nog niet zeggen of hij bij mij geholpen heeft, want ik heb hem nog geen hele maand gedragen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt!

Liefs,

Sil

Mama van één * (13-02-2006)

"Ik geef positieve kracht aan je vrouwelijke eigenschappen".

Kwaliteiten:

* ondersteunt de vrouwelijkheid
* maakt de man bewust van zijn vrouwelijke eigenschappen
* bevordert intuïtie en fijngevoeligheid
* brengt evenwicht
* beschermend, neemt angsten weg
* stelt je open voor nieuwe ingevingen en impulsen
* maakt ontvankelijk voor nieuw leven (zwangerschap)
* brengt evenwicht in de hormooncyclus (overgang)
* sterke werking op vrouwelijke organen, harmoniseert de eierstokken en baarmoeder

Op www.reikiwinkel.nl kun je een maansteen bestellen. Dit zijn volgens mij hangers voor aan je ketting. Moet je de maansteen dus ook elke dag dragen of mag je het ook onder je kussen leggen of in je broekzak stoppen? Ik ben heel benieuwd of het werkt. Zou vooral bij mij (lange cyclus) ideaal zijn.

benthe

Hahaha oooohw moet je dat dragen!? Nou ik ken mezelf, dat gaat me geen hele maand lukken maar hou me op de hoogte, als jij nou volgende maand zwanger bent ben ik de eerste die zo'n maansteen koop en tape hem dan vast op m'n lijf.

Bedankt voor jullie uitleg ik hoop dat het werkt.

Liefs,
Dompy

Ik heb ook een maansteen gedragen. Ik heb een baby van 3,5 maand. Ik ben niet zwanger geworden op het moment dat ik de steen droeg, maar ik geloof wel dat het heeft geholpen om mijn cyclus te verbeteren.

Ik heb de steen in een speciale winkel gekocht. Een steen moet bij je passen en ik moest verschillende stenen proberen. We hebben ook nog een andere steen geprobeerd (om me meer rust te geven) maar daar konden we de juiste niet van vinden.
Daarna moest ik de steen dag en nacht dragen op mijn huid, of aan een lang koord of rond mijn taille.
Na een cyclus waren beide stenen helemaal kapot. Die hadden hun werk gedaan.

Ik geloof in de werking van de stenen, maar dus niet als je zomaar een steen koopt omdat die mooi is en zonder te proberen of de steen je de juiste energie geeft.
Klinkt een beetje zweverig. Zo ben ik eigenlijk helemaal niet, maar ik heb echt het verschil gevoeld.

Nina

Hallo,

Ik draag sinds mijn vorige menstruatie ook een maansteen.
Toen ik hem gekocht had heb ik hem eerst 24 uur in een bakje met water gelegd, om hem zuiver te maken, anderen hebben hem waarschijnlijk vast gehad en andermans energie zit er aan.
Daarna heb hem met volle maan een nachtje buiten gelegd zodat hij op kon laden en sindsdien draag ik hem elke dag.
Ik draag geen kettingen dus ik heb de maansteen aan een klein veiligheidsspeldje gemaakt en aan mijn bh bandje vast gemaakt zodat hij toch op mijn huid zit overdag.
En 's nachts draag ik geen bh maar maak ik hem vast een mijn slipje.
Misschien een tip..
Het is voor mij alleen nog afwachten of het helpt..

Succes, Ilse.

Terug
Bovenaan