Maansteen

Hallo allemaal!!!

Alles goed nog met iedereen???

Ik heb vandaag een maansteen gekocht. Ik hoor op een andere site goede verhalen erover en ga dat dus ook proberen. Wie weet helpt het!!
Ik heb als het goed is een deze dagen mijn ei (ik temp niet meer maar zie het aan mijn slijm). Dus gelukkig komt alles wel weer opgang na de mk.

Zijn er hier nog meiden die het geprobeert hebben????

Inge,
Heb je gemist hier. Gaat alles goed?

Suus,
ik las net je verhaal over acu. Ik ben benieuwd!! Hopelijk heeft het effect!

Joyce22,

GEFELICITEERD!!!! Geniet ervan en geef het maar door!

Alle andere meiden,

Moge we allemaal goed nieuws krijgen binnenkort.

Liefs Claudy

Haaaaa die Claudy,
Long time no see...... ikke dan tenminste...

Ben benieuwd....hoop dat die maansteen snel heeeeeeel veel goede dingen teweeg brengt!

Fijn om te lezen dat alles weer een beetje bij het oude begint te komen.. kun je weer aan de slag he meid..

Ik heb nog nooit getempt.. alleen ovulatietesten gedaan en ook op m'n slijm gelet, wel een hele goede graadmeter vind je niet? Deze ronde zou ik volgens de gyn een hele late eisprong hebben. Twijfelde er eerst wel aan maar idd de "vochtige" dagen waren ook later dan normaal. Vandaag naar het zh geweest en idd is m'n ei later geweest. Fijn om te wten dat mijn lichaam me op dat gebied niet in de steek laat... 12 augustus moet ik de kijkoperatie ondergaan als ik nu weer niet zwanger blijk te zijn. Nou we gaan nu eerst maar op vakantie en dan zien we wel weer. Morgen vertrekken we naar Bella Italia!!!!!!!

8 augustus terug, dus zien jullie me 9 augustus zeker weer hier!!!

Heel veel liefs en tot ziens Lill.

Hoi Claudia,

Ja heb ik ook geprobeerd (gelijk met tempen) in die tijd 3x zwanger geweest das 3x misgegaan. Daarna alles aan de kant gegooid (wilde rust) en bijna 39 weken zwanger.

Die 3x door de maansteen? Ach baat het niet het schaadt ook niet.

Sterkte!

Terug
Bovenaan