Maantje, Cindy26, Arnold en Niempie en alle andere meiden die mee willen lezen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Lieve maantje,
Wat vreselijk van je miskraam !!!   Hoelang was je zwanger ???
En inderdaad, hopelijk duurt het niet te lang dat je weer zwanger bent.
Wist je dat je na een curretage ook even iets vruchtbaarder bent ???
Heel veel succes bij de gyn en sterkte met het verwerken van dit o zo grote verlies.
En ik denk dat als ik in het verlof van mijn man niet zwanger wordt, ik ook naar het forum ga voor als zwanger worden langer duurt.  En iedereen die dit nu leest, vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op, ik gun iedereen dat ze snel zwanger zijn !!!!

Lieve Cindy26,
Hoe is het met jou ??? In welke ronde zit jij nu ???
En dat is zeker waar wat je je typt, als je in het begin hier bent, is het een verslaving. Maar als je hier dan wat langer bent, lees je vaak nog wel maar reageer je niet altijd meer. Alleen op de vragen waar je een antwoord op weet.

Lieve Arnold,

Met mij gaat alles wel goed. Baal er alleen van dat ik nu niet bezig kan zijn met zwanger worden !!!! Had mijn man gevraagt of hij geen potje met sperma wou opsturen !!! HAHAHAHAHA Kan natuurlijk niet !!! En het moet bij lichaamswarmte worden vervoert en sperma leeft maar hooguit 2 a 3 dagen. Een pakje versturen duurt over het algemeen een week !!! Wordt niet wat dus !!!! En  hoe is het met jou ???

Lieve Niempie,
Dank je wel, dat je mij vergeeft dat ik hier al een tijd niet bent geweest. Hoe is het verder met jou ??? Welke ronde zit je nu ??? Jij bent hier toch ook al weer een tijdje ???

Meiden, ik lees de rest van de vragen nog even en dan ga ik lekker naar bed !!!
Ik heb deze week avonddienst vandaar dit late uur !! Van de week zullen jullie mij hier nog wel vaker laat aantreffen.

Dikke knuffel van Biaggi

hoi hoi..

het was heel pril hoor,,,ik was nooit over tijd en nu 6 dagen...ik denk dat ik een week of 4 was,,,ik heb geen curtage gehad,,ik denk dat ik alles kwijt ben maar daar kom ik vandaag achter..

ja het is echt vervelend allemaal,,maar weet nu wel dat ik zwanger kan worden..en hoop natuurlijk dat het weer gauw raak is..ja ik voel me hier op het form niet meer zo op ze plaats omdat er een heleboel zijn die net begonnen zijn..ik hoop voor hun natuurlijk ook dat ze snel zwanger zijn...

vervelend dat je niet bezig met zwanger worden kan zijn,maar als straks je man weer thuis is kan je er weer lekker tegen aan..

ik ga naar me werk jak....doei doei knuffel maantje

Hoi Biaggi,

Zit nu net voor mijn ongi, morgen is de dag........hoop het niet maar denk het wel, heb nu al krampen in mijn buik. Daarna ga ik alweer voor ronde 7. Zo merk je wel dat de maanden snel gaan. Maar ja we hebben nog even de tijd.

Is het voor jou een beetje uit te houden allemaal? Of ligt dat wat gevoelig? Ik hoop in ieder geval zodra je mannetje terug is dat het snel zal lukken. Ik blijf aan je denken.

Liefs Cindy

Hey Biaggi,

Nee ben nog niet lang het is nu weer ronde 1!!!
Ben vorige keer gestopt (ruim een half jaar geleden)bij ronde 4 .
Nu stiekem weer bij ronde 1 begonnen.

Verder alles goed met me hoor!

liefs Twin

hey hallo,
lijkt me echt heel erg om niet bezig te kunnen zijn met wat je graag wil zwanger worden!!! lijkt me echt heel moeilijk zeker omdat als jullie bij elkaar zijn de tijd kostbaar is en de druk groter hoe ga je daar mee om??

met mij gaat het allemaal effe wat minder, voel me niet geod en wil er helemaal mee stoppen na 13 maanden nog niet zwanger vind ik echt heel zwaar zeker nu we weten dat er met geen van ons iets aan de hand is en het er bij allebei heel erg goed uitzag. nu we in de tijd zitten dat we al en kindje hadden kunnen hebben vind ik het nog zwaarder. werder heb ik net mijn verhaal verteld daar kun je het helemaal lezen.

waneer kwam je mannetje ook al wer thuis?? ik hoop voor je snel dan kunnen jullie er weer driftig op los klussen:

kus en sterkte natasjha

Terug
Bovenaan