maar 1 dagje ongesteld....?!?!?!???? wat nu weer???

Hallo allemaal....

Nou eindelijk weer eens een keer een menstruatie gekregen na de miskraam en al het gedoe er na. (w.s. is het verhaal wel bekend bij jullie)
Ik was gisteren dus super happy de peppy dat ik morgen weer mag beginnen met clomid.
Gisteren de hele dag bloedverlies gehad. Niet superveel, maar wel helderrood en soms ook stolsels (lekker verhaal...)
Vanmorgen was het bloedverlies helemaal over en straks nog een heel klein beetje lichtbruinige afscheiding.

En nou ben ik dus onzeker.... Is dit nou wel mijn menstruatie en moet ik dus morgen wel met de clomid beginnen.
Maar ja... wat moet het anders zijn... 3 - 7 dgn na de provera kuur word je ongesteld. En dat kan dus mooi kloppen. Afgelopen woensdag de laatste provera gehad.

Vandaag wel ook al de hele dag zo'n rare buik. Niet echt super veel buikpijn, maar wel zo'n druk op je buik. Heel gek....

Weet nou ff niet wat ik zal/moet doen.
Misschien morgenvroeg het z'huis maar ff bellen (moet ik zowiezo bellen voor afspraak f.m.) voordat ik mijn 1e clomid weer pak....
Wat zouden jullie doen/wat denken jullie er van??

Liefs,
een ff onzekere mama Peet

Lieve mama Peet,

Als jouw gevoel zegt dat je even het ziekenhuis moet bellen voordat je weer aan de Clomid gaat dan moet je dat gewoon even doen... even alle twijfels weghalen en dan weer met een opgeruimd hoofd de volgende ronde in. Doe dat nou.. al is het alleen maar voor je gevoel dat je het beste hebt gedaan! en bellen kan nooit kwaad!! en het is 5 minuten werk!
Hier alles goed en ook wij gaan weer voor de volgende ronde...
ik duim voor je en.. even bellen he? (ik hoor het wel haha)

Liefs Haag

Hoi mama Peet,

Hoe is het nu met je? Heb je al gebeld met het ziekenhuis en wat zeiden ze?
Ik hoop voor jullie dat het geluk deze keer met jullie is en dat alles goed zal gaan .

Heel veel succes.
Liefs Loontje

Hoi Mamapeet
Bij mij hebben ze gewoon iedere keer na de provera een echo gemaakt om te kijken of alles weg was  uit mijn baarmoeder en of er geen eiblaasjes waren blijven zitten voordat ik met de clomid begon. Ik zou dus ook gewoon even bellen,   het is toch niet nodig om in de onzekerhied te gaan zitten als ze ff kunnen kijken. Wat ik ook wel had was dat mijn menstruatie met provera  veel minder en korter was dan normaal maar dat had de gyn mij ook gezegd omdat het opgewekt wordt zal het minder zijn dus ik denk dat het wel normaal is hoor.
Nou veel succes en laat even iets weten.

xxx Niekje

hallo meisjes....

Ik heb gebeld gisteren.
Kreeg de assistente aan de lijn en een van de gynaecologen stond naast haar en luisterde mee.
Volgens hem moet ik dit dus zien als mijn menstruatie en afgelopen zaterdag dus als dag 1 tellen.
Gisteren en vandaag dus alweer clomid gebruikt.
En nu maar afwachten. Dinsdag naar het z'huis voor follikelmeting.
Ik heb wel veel last van mijn buik. Dat maakt dat ik er nu al geen vertrouwen meer in heb ... misschien negatief gedacht van me, maar voor mijn gevoel is mijn lichaam niet schoon en begin ik alweer opnieuw. Maar goed... Ik mag eigenlijk niet zo negatief zijn, want volgende week met de echo weet ik pas meer.
Ik hoop heel erg dat het er toch wel redelijk goed uit ziet en dat ik mooi een of twee eitjes aan maak.
Jullie horen weer van me.

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan