Maar afwachten

Nog vijf dagen en dan heb ik NOD. Hoop echt dat hij deze keer uitblijft. Echte symptomen heb ik niet. Ja soms denk ik wel eens volgens mij ben ik misselijk, maar ja je kan je ook zwanger praten natuurlijk. Valt me wel op dat de laatste dagen weer veel dames zwanger zijn geworden. Super natuurlijk, maar krijg dan wel een kriebel in mijn buik en wil ook zo graag. In het begin dat ik op dit forum zat, vond mijn vriend het allemaal maar gek. Nu als ik er achter zit leest hij gewoon mee en is ook blij als er iemand zwanger is. Grappig. Nou zal maar even iets gan doen, zodat ik mijn gedachten even af kan zetten van al dat baby gedoe. Al is het wel heel leuk, maar dan duren de dagen zo lang.

Liefs Janna Nienke
 
lastig he dat wachte ik weet het...
ook al is dit pas de eerste ronde je hoopt natuurlijk dat het meteen raak is!! hoelang ben jij al bezig en hoe oud ben je als ik vragen mag??
liefs sandra
 
Hallo Sandra2

Dat meteen raak heb ik al op gegeven. We zijn nu namelijk 10 maanden bezig. Af en toe word ik er moedeloos van. Ik ben 27 jaar. Ik wou eigelijk al eerder kinderen, maar mijn vriend wou liever nog even wachten. Toen ik een keer over trouwen begon zei hij dat hij liever een kindje wou en toen ben ik gestopt met de pil. Hoe lang ben jij bezig en hoe oud ben jij? Volgens mij heb ik het ook wel ergens gelezen, maar even vergeten, sorry. Wanneer heb jij je NOD?

Liefs Janna Nienke
 
i ben 17.03.2004 getrouwd ik ben 21 en mijn man is 23 dus nog jong.
en ik heb 5 juni mijn nod heel spannend. gister ontzettende ongi pijn en nu niks geen last meer...
wel een opgezet onderbuikje maar dat kan ook van je menstruatir wezen die moet komen denk! (is me nog nooit opgevallen) we zien wel. 10 maanden jeetje ik hoop dat het nu heel snel gaat lukken voor jullie!!!!
liefs sandra
 
Hallo Janna Nienke
weer een vrije dag...dan ga je weer denken en zo he?
ik heb zelfs bijna twee weken vakantie achter de rug. Ik ben gisteren teruggekomen uit Turkije, flink genoten en besloten om me minder te focussen.....maar of dat lukt?
Ik zit nu al op dag 50 (normaal 38 dagen en 1 keer 42) heb op dag 40 een test gedaan (voodat ik op vakantie ging...helaas negatief) Nu nog steeds niets.......ik weet het allemaal niet hoor! Volgens mij houdt mijn lichaam mij enorm voor de gek. Morgen weer werken en nog 9 weken te gaan voor de zomervakantie!! Druk, gelukkig, dan ben ik met andere dingen bezig.
Succes met alles, zal voor je duimen dat het deze keer raak is!!! Liefs Daan
 
Hallo Daan

Lekker zeg zo'n vakantie. Ik begrijp wat je bedoelt met ik zal proberen me minder te focussen, maar of dat lukt. dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar lukt niet echt. Maar wel gek dat je ongi zo lang bij ju uitblijft. Als het nog lang duurt dan ging ik gewoon naar de huisarts. Ik moet nog 7 weken voor de zomervakantie. maar we zijn nu druk bezig met ons huis aan het bouwen dus afleiding genoeg. Maar als straks blijkt dat ik niet zwanger ben, dan wordt het klussen vast ook iets minder. Aangezien mijn vriend dan elke avond ook met het huis bezig is, dan ben je blij dat je op bed ligt om te slapen. Nou ja we zien wel.
Sterkte en ik hoop dat je lichaam je niet voor de gek houdt.

Liefs Janna Nienke
 
Terug
Bovenaan