maar drie dagen misselijk..is dat normaal...wie helpt me even??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Emmie, en zwanger na 3 en half jaar van mijn eerst kindje...7 weken en 4 dagen,
nu was ik vorige week, echt drie dagen misselijk...en vrfijdag ook overgeven...maar vanaf zaterdag heb ik nergens meer last van..is dat nou normaal??? ik heb nog nooit gehoord dat je soms een paar dagen misselijk kunt zijn...of maak ik me voor niks ongerust???

Liefs, Em

he emmie
nou ik ben nu 9 weken zwanger en was gisteren echt misselijk
vandaag ben ik thuis gebleven was alleen maar aan het overgeven
maar nu gaat het wel weer dus ja het kan allemaal hoor
bij mijn 2 andere zw schappen was ik al met 6 weken misselijk
en nu heel weinig last nog dus je hoef je geen zorgen te maken hoor
sterkte
gr liza

hoi emmie maak je maar niet druk hoor
elke vrouw en zwangerschap is anders...de ene is 16 weken   misselijk de ander niet en weer de ander met vlagen!
ik hoop voor jouw dat het nu uit blijft haha want ik vindt zelf misselijk zijn erger dan hoofdpijn ofzo

groetjes sandra

Hoi Emmie

Ik zou me er niet teveel druk om maken en er lekker van genieten. Ik ben nu bijna 19 wkn zwanger en ben geen dag misselijk geweest, een paar dagen wat weeeig maar verder niets. Sommige reageren gewoon wat heftiger op het hormoon dan andere.
Dit is beter dan elke dag je eten eruit gooien toch?!!! Ik zou niet willen ruilen.
Geniet lekker van je zwangerschap.

Groetjes Natalie

Hey hey,

Gefeliciteerd!!! Ook zo lang moeten wachten op een zwangerschap? Bij mij duurde het 2 jaar. Geweldig he dat het nu eindelijk zover is!
Ik ben in totaal maar een klein weekje misselijk geweest. Heb nu nog wel af en toe als ik iets vies ruik dat ik moet kokhalsen en daar blijft het bij.
Ik zou me dus geen zorgen maken als ik jou was. Want mijn spruit groeit super!

Geniet er lekker van!

Liefs Bontrie 13 weken en 3 dagen zwanger van de 1e

Lieve Meiden! bedankt voor al jullie reacties! fijn zeg! nu ben ik wat gerustgesteld...ik moet over 3 weken voor een intake gesprek naar de verloskundige...dan over weer een week een echo...ben heel benieuwd!
Ik hoop zo dat alles goed gaat!
en bontrie...ik ken je nog wel van het zwanger worden forum...ik ben daar toen mee gestopt..want ik was er zo veel mee bezig\!   dat is dus ook niet goed voor je zeg! we waren 3 jaar en 3 maanden bezig...toen opeens een tweede vette streep! je weet echt niet wat je overkomt zeg!!!!!!!!!!! ik was helemaal overstuur! nou ja zeg...en mijn man helemaal blij! allemaal super super leuke reacties! geweldig!

nou iedereen hier gefeliciteerd!!!

doeg! Em

Hoi Emmie,

ik dacht een beetje hetzelfde als jij...vorige week was ik flink misselijk, op het kokhalzen af. Over gegeven heb ik (nog) niet. Deze week heb ik nergens last van, niet eens een vlaag...gelukkig maar, want het scheelt een hoop ongemak. Maar ik ga er maar van uit dat dat er allemaal bij hoort!

Leonie

Terug
Bovenaan