maar goed ook....

Tjee rammelende eierstokken of geef het maar een naam. Ik kan zeggen dat het maar goed is dat ik gesteriliseerd ben!

Ik wil mijn kinderen namelijk ook wat bieden, nu en in de toekomst. Het is allemaal ook zo duur!

Maar ik ken mezelf en was voor een zesde gegaan!
Die ellendige zwangerschap ligt al weer ruim 10 weken achter me en kijk wat ik ervoor terug heb gekregen! Prachtig!

Ik geniet er zo van! Die mooie kindjes!

Ja zeg.......!
Wij zijn er nog niet over uit, of ons gezin compleet is.
Wij hebben er dan ook 'nog' maar 3!! :)
Wij zien wel wat de toekomst ons brengt!
Bij mij is het zeer zeker welkom. Hoe druk ik het nu soms vind. Zeker als manlief er niet is.

Hier ook zeer zeker genieten van onze kinderen! Zeker omdat het allemaal niet vanzelf ging. Des te meer besef ik wat een zegen het is om kinderen te mogen krijgen.

Lekker blijven genieten!!

Poeh, moet er niet aan denken! ;-) Voor mij is het goed zo.. Of anders over een jaar of 4/5 misschien nog als ze allebei naar school zijn maar eerder (of misschien wel helemaal niet) zit niet in de planning. Het is zeker geweldig allemaal maar voor mij geen groot gezin.. Gelukkig denkt m'n man er ook zo over :)

Ik weet ook niet wat het is, die oerdrang! Maar het is goed zo!

Tussen de oudste en jongste zit nu 10 jaar en ik mag mezelf gelukkig prijzen met een gezond gezin!

Maar toch is het goed dat ik gesteriliseerd ben!

Euh hier twee voorlopig meer dat zat :) denk ook dat de een het anders beleefd dan de ander. Ik zou het leuk vinden maar weet ook dat het er niet gezelliger op wordt als ik zwanger ben en daarna ook voorlopig niet met alle vermoeidheid :)

Ik heb inderdaad alleen maar 'makkelijke' baby's gehad. Ik ken het niet om geen nachtrust te hebben en anders gaat mijn man er altijd uit...

De oudste 3 zijn ook al zelfstandig...
Maar het voorlezen, het samen eten, de badmomenten, samen koken, samen lachen, de constante gezelligheid en de liefde die je van je kinderen krijgt zijn gewoon onbetaalbaar....

Tuurlijk heb ik het ook wel druk en ik heb bergen was, het weekend staat in het teken van de wasmachine en het huishouden....

En ik wil echt niet meer zwanger zijn, dat vind ik vreselijk! pfff misschien zijn het wel de hormonen en waait dit gevoel weer over....

Terug
Bovenaan