maart 2008 stoppers en nog niet zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik zoek meer vrouwen die net als ik vorig jaar maart zijn gestopt met de pil en nog niet zwanger zijn, voor mij is dit nu ronde 15 ik ben begin maart 2008 gestopt met de pil.
Ik ben afgelopen donderdag naar gyn geweest voor intake en as vrijdag moet ik voor inw echo, kijken of mijn eisprong goed is en of ik genoeg eicellen heb en of die goed zijn.

Wie is er ook nog meer met gyn bezig of wil dit gaan doen.

Ik ben 30 heb al een kindje van ruim 2.

Gr Wendy

Hoi,

Ik ben ook een maartstopper. Ik zit nu in ronde 14. Enkele weken geleden  zijn we naar de huisarts gegaan. Het zaadonderzoek dat hij liet uitvoeren was gelukkig goed. Nu ga ik 14 april voor het eerst naar de gyn. Spannend  dus. Ben de laatste maanden erg aan het worstelen met  het verdriet en de teleurstelling. Zeker omdat iedereen om ons heen zwanger is/wordt of al moeder is.

Ik schrijf mee in 'juni stoppers deel 6' omdat dat een levend forum is. Ik heb daar ook aangegeven dat ik eigenlijk al vanaf maart bezig ben, maar dat maakt verder niks uit. Verder kun je onder 'als zwanger worden langer duurt' en 'topic voor iedereen die langer dan een jaar... zit' nog meer mensen vinden die in het zelfde schuitje zitten. Dat forum is iets rustiger, maar ook wel levend.
groetjes
Wenser

Hoi wenser

daar had ik ook al eens bij gekeken, en zag dat er ook al veel zwangeren tussenzaten, ik heb me er net wel tussengezet,
ik hoop dat iedereen natuurlijk heel snel zwanger is, en hoop dat er misschien toch nog een paar lotgenoten zijn die reageren.

Gr Amber07

Hi Amber/Wendy,

Ik zie je staan idd. tussen de  junistoppers. Als je via de startpagina niet op 'zwanger zijn' maar op 'als zwanger worden langer duurt' klikt, dan kom je meer fora tegen waar lotgenoten zitten.

Ik vind het wel lekker om op beiden mee te schrijven. Een beetje postitieve energie vanuit de 'zwanger worden- hoek'. Verhalen die weer hoop geven en mensen die weten hoe het is om zwanger te zijn en welke klachten je dan hebt. En de 'langer wachten- hoek' waar je met lotgenoten kunt praten over je onzekerheden over de aankomende ovulatie/NOD, krampen, gynaecoloogbezoeken en zaadtesten.

Jij hebt al een kindje? Is dat wel makkelijk gegaan? Of heb je al een medische molen achter de rug?

Wij willen ook graag meerdere kindjes, maar ik merk dat dit zoveel impact heeft op mijn leven dat ik nu maar hoop dat het ons in ieder geval 1 x gegeven wordt. Ik ben best vaak in-en-in verdrietig de laatste tijd en dat is volgens mij ook niet goed voor je vruchtbaarheid, die stress.

Ik heb de afgelopen maanden al getemperatuurd en met ovulatietesten gewerkt. Deze maand heb ik mijn eisprong niet kunnen ontdekken via testen, terwijl ik al 4 dagen verder zit dan normaal en mijn ovulatietesten weer zwakker worden. Mijn temperatuur stijgt echter niet en mijn slijm is volgens mij niet meer 'vruchtbaar'. Dus nu maak ik me daar weer zorgen om, terwijl ik eigenlijk dacht dat dat wel goed zat. De huisarts zei dat de kans wel groter is, als je cyclus regelmatig is en je een zichtbare eisprong hebt in de temperatuurgrafieken. Nou ja, we zullen het zien bij de gyn op 14 april

Even een vraagje planningstechnisch: ik denk op maximaal 11 april mijn NOD te hebben. Dan ga ik 14 april naar de gyn. Op 1 mei gaan we op vakantie, dat is als het goed is na mijn eisprong. Is dat slecht getimed of juist goed ivm evt. onderzoeken? Ik dacht misschien weet jij dit omdat jij net onderzoeken in gaat nu?

groet
Wenser

groet

Wenser

Hoi WEnser

Ik ben afgelopen donderdag bij gyn geweest, maar ik heb de laatste tijd best korte cyclus rond de 26dgn. En nu moet ik as vrijdag alweer voor een inw echo, maar zij zei wel als mijn eisprong er dan niet is of nadert dan meot ik smaandags weer terug voor inw echo. Ik weet niet of je dat een beetje helpt.

bij onze eerste was het eignelijk een beetje per ongeluk snel gegaan, we hadden gerekend op min een half jaar en toen in 2 rondes. Dus daarom maakt dit voor mij erg vervelend, want je weet dat het kan, maar waarom komt het nu dan niet, snap je. En voor jou is het nog erger lijkt me , je wilt graag zwanger worden van je eerste en het lukt maar niet. Hopelijk kan de gyn je helpen en ben je snel zwanger.

Ik wist neit dat er nog meerdere forums waren, heb net al wat gekeken, zal er nu eens wat op gaan schrijven.

Gr Wendy

Sterkte dames, een jaar klusen is lang als je elke maand hoopt zwanger te zijn. Hou de moed erin..... ook na een jaar kun je nog spontaan zwanger worden.... het is jullie gegunt...

hoi

ik ben een aprilstopper. we zijn nu net voor de 13e keer ongesteld geworden en as vrijdag gaan we naar de gynacoloog. ik snap alle frustraties heel goed. het lijkt in mijn omgeving wel of niemand er zo lang over doet als wij. dan is zo'n forum wel heel erg fijn.

groetjes isolde

@isolde
Ik schrijf ook mee in dat andere topic over 1e keer naar gyn.
Zag dat je daar ook wat had opgeschreven. Tot daar.

Terug
Bovenaan