Hi Amber/Wendy,
Ik zie je staan idd. tussen de junistoppers. Als je via de startpagina niet op 'zwanger zijn' maar op 'als zwanger worden langer duurt' klikt, dan kom je meer fora tegen waar lotgenoten zitten.
Ik vind het wel lekker om op beiden mee te schrijven. Een beetje postitieve energie vanuit de 'zwanger worden- hoek'. Verhalen die weer hoop geven en mensen die weten hoe het is om zwanger te zijn en welke klachten je dan hebt. En de 'langer wachten- hoek' waar je met lotgenoten kunt praten over je onzekerheden over de aankomende ovulatie/NOD, krampen, gynaecoloogbezoeken en zaadtesten.
Jij hebt al een kindje? Is dat wel makkelijk gegaan? Of heb je al een medische molen achter de rug?
Wij willen ook graag meerdere kindjes, maar ik merk dat dit zoveel impact heeft op mijn leven dat ik nu maar hoop dat het ons in ieder geval 1 x gegeven wordt. Ik ben best vaak in-en-in verdrietig de laatste tijd en dat is volgens mij ook niet goed voor je vruchtbaarheid, die stress.
Ik heb de afgelopen maanden al getemperatuurd en met ovulatietesten gewerkt. Deze maand heb ik mijn eisprong niet kunnen ontdekken via testen, terwijl ik al 4 dagen verder zit dan normaal en mijn ovulatietesten weer zwakker worden. Mijn temperatuur stijgt echter niet en mijn slijm is volgens mij niet meer 'vruchtbaar'. Dus nu maak ik me daar weer zorgen om, terwijl ik eigenlijk dacht dat dat wel goed zat. De huisarts zei dat de kans wel groter is, als je cyclus regelmatig is en je een zichtbare eisprong hebt in de temperatuurgrafieken. Nou ja, we zullen het zien bij de gyn op 14 april
Even een vraagje planningstechnisch: ik denk op maximaal 11 april mijn NOD te hebben. Dan ga ik 14 april naar de gyn. Op 1 mei gaan we op vakantie, dat is als het goed is na mijn eisprong. Is dat slecht getimed of juist goed ivm evt. onderzoeken? Ik dacht misschien weet jij dit omdat jij net onderzoeken in gaat nu?
groet
Wenser
groet
Wenser