maart 2008 stoppers en nog niet zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik zoek meer vrouwen die net als ik vorig jaar maart zijn gestopt met de pil en nog niet zwanger zijn, voor mij is dit nu ronde 15 ik ben begin maart 2008 gestopt met de pil.
Ik ben afgelopen donderdag naar gyn geweest voor intake en as vrijdag moet ik voor inw echo, kijken of mijn eisprong goed is en of ik genoeg eicellen heb en of die goed zijn.

Wie is er ook nog meer met gyn bezig of wil dit gaan doen.

Ik ben 30 heb al een kindje van ruim 2.

Gr Wendy

Hoi,

Ik ben ook een maartstopper. Ik zit nu in ronde 14. Enkele weken geleden  zijn we naar de huisarts gegaan. Het zaadonderzoek dat hij liet uitvoeren was gelukkig goed. Nu ga ik 14 april voor het eerst naar de gyn. Spannend  dus. Ben de laatste maanden erg aan het worstelen met  het verdriet en de teleurstelling. Zeker omdat iedereen om ons heen zwanger is/wordt of al moeder is.

Ik schrijf mee in 'juni stoppers deel 6' omdat dat een levend forum is. Ik heb daar ook aangegeven dat ik eigenlijk al vanaf maart bezig ben, maar dat maakt verder niks uit. Verder kun je onder 'als zwanger worden langer duurt' en 'topic voor iedereen die langer dan een jaar... zit' nog meer mensen vinden die in het zelfde schuitje zitten. Dat forum is iets rustiger, maar ook wel levend.
groetjes
Wenser

Hoi wenser

daar had ik ook al eens bij gekeken, en zag dat er ook al veel zwangeren tussenzaten, ik heb me er net wel tussengezet,
ik hoop dat iedereen natuurlijk heel snel zwanger is, en hoop dat er misschien toch nog een paar lotgenoten zijn die reageren.

Gr Amber07

Hi Amber/Wendy,

Ik zie je staan idd. tussen de  junistoppers. Als je via de startpagina niet op 'zwanger zijn' maar op 'als zwanger worden langer duurt' klikt, dan kom je meer fora tegen waar lotgenoten zitten.