Maart 2011 mama

Beste maart 2012 mama's: vorig jaar zo rond deze tijd kwam ik er achter dat deze 'valreep mama' zwanger was en op 27 maart van dit jaar ben ik, na een super zwangerschap en bevalling, bevallen van een gezonde zoon. Ik was 39 (40 toen mijn zoon geboren werd) en had mijn kansen om nog zwanger te raken heel laag ingeschat. Ik was echter binnen een maand zwanger en kan mij alle emoties van vorig jaar rond deze tijd nog zo goed herinneren. Daarom net een kijkje genomen bij jullie club. Doet weer herinneringen boven komen.

Alle maart 2012 mama's: gefeliciteerd en geniet, geniet en geniet!

Hoi wat leuk zeg, dit berichtje. Hoop dat alles goed met jouw gaat?
Ik ben nu 5,5 week zwanger, en voel mij redelijk (wel misselijk, de hele dag en pijnlijke banden en mijn borsten beginnen nu ook haha echt zwanger)
Het lijkt mij een bijzonder traject dat we ingaan, en hoop dat we het allemaal goed gaan doorstaan.

xx yvonne

Hihihi, ik heb ook toen ik zag dat er een april forum terug was een berichtje achter gelaten voor die meiden. Kon me alle gevoelens nog zo goed voor de geest halen.

Het was ook zo'n mooie tijd. Ben ook zo gelukkig dat we weer zwanger zijn, we hebben er een tijd op moeten wachten en we hopen beloond te worden.

Verder alles goed! Geniet van je kind, het gaat allemaal zo snel. 9 maanden zijn snel maar voordat je het weet zitten ze op de kleuterschool.

Groetjes

Terug
Bovenaan