Maart/April zwangeren...wie klets er mee?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, aangezien ik sinds gisteren (12 april)  weet dat ik zwanger ben (zo'n 4 weken nu), leek het me wel leuk te beppen met andere vrouwen die ook nog maar net weten dat ze zwanger zijn. Ik vind dit nog reuze spannend, want gaat alles wel goed enzovoorts..... dus sluit je aan als je mee wilt delen in de zwangerschaps klets...

liefs Boeffie

ps volgens predictor ben ik 18 december uitgerekend... dat duurt nog zoooo lang hihi

Hoi!
als t er nog niet is dan komt t vanzelf: de december 2008 mama's forum! Daar vindt je je 'mede zwangeren'
Fijne zwangerschap!
groetjes sept. 2008 mama

Hihi das grappig ik ben er ook gistern achter gekomen dat ik zwanger ben niet gepland maar zeker niet ongewenst. volgens internet ben ik de 17de december uitgerekend.
kus

hi mamamiss, vertel eens wat meer over jezelf, leuk dat je meekletst! Nou, als alles dus meezit, zijn we rond de zelfde tijd aan t puffen haha. Hoe voel jij je, ik vind het allemaal zooo spannend, ben ook wel beetje bang en onzeker, want stel nou dat het mis gaat.. maar blijf positief haha. Ik heb zelfs al buikbanden gekocht op marktplaats hahahaha

liefs boeffie
(24 uit oosten van t land)

Hoi hoi,

hier nog eentje.
Ik ben er alleen vandaag achter ekomen dat ik zwanger ben.
We hadden al een paar dagen een vermoeden maar durfde nog niet te testen.
Dit was ronde nummer 18.
Dus erg bang voor een teleurstelling maar het was eindelijk goed nieuws.
Ik ben 27 jaar en kom uit het zuiden van het land.
O ja ik ben volgens internetop 18 december uitgerekend.

Groetjes Fanny

Ben wel happy ermee maar ook nog een beejte onzeker het is onze eerste en eigenlijk niet gepland (ben 19 woon net een jaar samen mijn vriend wordt 28)  was gewoon aan de pil maar begin er ook steeds meer aan te wennen, ga dalijk naar mijn huisarts toe want heb geen idee hoe of wat het verder gaat. Ik zit ook al op marktplaats te kijken :) voor de rest ben ik met vlagen misselijk en heb ik zon raar kriebelig gevoel in mijn buik, betrapte me zelf er op dat als ik op de bank lig mijn hand op mijn buik leg :)

en hoe voelen jullie je?

kus

hi meiden, jee Fanny, wat moet je dan blij zijn zeg, ik heb de mazzel dat ik met een keer klussen in ronde 1 meteen zwanger ben, maar ik kan me goed voorstellen dat het voor jou echt heel anders is. Ik duim voor je dat alles goed verloopt!
Hey miss, ook al ben je misschien wat jonger, dat maakt volgens mij niet heel veel uit. Ik denk altijd maar, een vrouw die een kind krijgt, is er toch voor gemaakt, al kan ik me ook wel weer voorstellen dat het een gek idee is. Ik heb dat zelf ook, ik vind het maar raar haha...Ik ben trouwens vandaag naar de dokter geweest, niet echt bijzonder verder, kreeg een magazine mee haha, verder niks. Oh jah, moeder voor moeder folder. Maar ik kan daar niet aan meedoen denk ik vanwege medicatie.. maar goed helaas ...

nou ja, groetels vanuit het oosten van NL

boeffie

Hoi allemaal,

Hie gat all prima.
Het is echt raar.
Ik voel nog niets iets behalve een druk in mijn onderbuik.
Lijkt net of je broek te strak zit.
echt raar.
Soms wel beetje last van mijn maag.
En de zijkanten van mijn borsten beginnen ook gevoellig te worden.
Ben me aan het bedenken wat er allemaal geregeld moet worden.
Ben zo bang dat ik dingen vergeet.
Maar ga er zeker van genieten.

Groetjes fanny

Terug
Bovenaan