Maart! en even schrikken..

Het is eindelijk maart! Zoals het topic hiervoor ook zegt, wachten duurt lang. Ik ben zelf nu 38.4 dus het schiet echt op.
Gister zijn we ons wel even rot geschrokken.
Wij vrijen nog steeds met elkaar en vinden het allebei ook nog heel prettig. Nu verloor ik gister erna ineens heel veel bloed... Ik had het gevoel alsof ik spontaan ongesteld was geworden. Ik had nog niet echt kramp maar dat volgde ook al snel. Op dat moment voelde ik de baby ook niet. Wij de verloskundige gebeld, snel het bed op de poten en even afwachten...
Gelukkig was de verloskundige er snel en heeft ze gekeken. Waarschijnlijk is er een adertje geknapt van binnen tijdens het vrijen... Niets ernstigs dus. De baby deed het goed, hartje klopt mooi en werd al snel actiever. Het is waarschijnlijk geen teken geweest van de bevalling want er is nog niets echts gaande. Wel heb ik af en toe kramp maar dat kon er bij horen zei de vk. Ik verlies nu ook niet echt bloed meer gelukkig. De kleine is de hele nacht druk geweest en dat vond ik heel fijn omdat ik me toch wel zorgen maakte.
De verloskundige maakte nog een opmerking bij het luisteren naar het hartje dat ze dachten dat het wel een jongetje kan zijn. Wij hebben zelf ook nog steeds dat gevoel! Nog even en we zullen het weten!

Liefs

Jeetje dat is schrikken met gelukkig is alles goed. Wat apart dat de verloskundige aan het hartje kan horen of het een jongen of en meisje is... Ben benieuwd of ze gelijk heeft.

hoi hoi,

idd eindelijk maart pffff hahhahha.
officieel moet ik nog 11 dagen maar wat duurt het lang.gisteren bij vk geweest en alles helemaal goed ben op de praktijk voor hun nu ook de eerste want de vrouwen vlak voor mij hebben de kleine meid of jongen ook al.veel steken en krampen en last vd rug dus volgens de vk ben ik al wel lichamelijk bezig om me voor te bereiden maar is dus afwachten dat het aanhoudt, dat kan dus elk moment of over ???????
En Immke ook mijn vriend en ik vrijen nog moet je alleen niet zien hoe hahhahahha maar het gaat.
gelukkig is er niks aan de hand,vraagje mag je nu nog wel vrijen?ik heb altijd begrepen dat als er zoiets gebeurde dat het beter was om het niet meer te doen?klopt dat?
veel succes verder en ben idd ook benieuwd of je vk gelijk had wat betreft het geslacht vd kleine.

xxx

@ Roxxxy: Het schijnt zo te zijn dat de hartslag van een jongetje iets rustiger is als van een meisje. De vk zei elke keer al hem.. dat doen wij zelf ook automatisch en gister vroeg ze me of we weten wat het wordt, toen zeiden we nee maar we denken een jongen. Toen zeiden ze tegen elkaar (stagaire en vk) dat het volgens de hartslag ook wel een jongetje kan zijn.. We zullen het zien, het maakt ons helemaal niet uit!
@jeanette1: Ze heeft ons gister gezegd dat we het zeker niet om moeten laten en gewoon mogen vrijen. De vagina is wat meer doorbloed op dit moment en daardoor kan er wat makkelijker een adertje kapot gaan. Net als een bloedneus dus.. Wij vrijen eigenlijk nog best vee; 3/4 keer per week.. Ik weet alleen niet of we het nu nog wel willen.. We zijn er allebei best wel van geschrokken gister... We zien het wel, als het moment er naar is en we het beiden willen dan doen we het gewoon :) ..

Hoi immke, wat schrikken jah

hier wouden we voorzichtig ook wel maar ja dan kreeg ik wel weer iets raars erbij.
En nu kan het ff helemaal niet, ze is er al hihi, geen maartkindje maar ik blijf lekker bij deze mamaclub.

Spannend nu voor je, ik hoop dat hij of zij snel komt en ben heel benieuwd of je gelijk zal krijgen

groetjes sabine

klopt idd dat een harstlag van een jongentje rustiger is. wij hadden het met mijn dochter. we wisten niet wat het was en ze dachten een meid door de hartslag en het klopte..

Terug
Bovenaan