Maart moeders?

Hoi hoi,

Zo op het voorjaarsforum is het ook gezellig hoor,maar het Maart forum is zo abrupt weggehaald.
Dus ben benieuwd hoe het nu met iedereen is?en hoe het ouderschap bevalt?
Ik ben ook benieuwd hoe jullie kleine wondertjes eruit zien.
Hier alvast de lieve schat van mij,zucht zwijmel ,pure liefde is wat ik voor hem voel.
Hier is hij 2 weekjes,nu is hij 3 weekjes oud.

Veel liefs Merel en Armando

CASPER

Hier een linkje naar een foto van onze bink!

Ik was ook een beetje verbaasd dat ze ons maartforum zo bruut hadden opgeheven, ik was al wel hier aan het lezen, maar toch...

Ik heb erg moeten wennen aan nieuwe gezinnetje, een baby terwijl je al een peutertje hebt rondlopen is net ff anders als bij de eerste.. Langzaam aan vinden we een ritme, dus da's wel fijn! We hadden vorige week ons eerste CB bezoek en een behoorlijke tegenvaller omdat Casper was afgevallen... Gelukkig was ie vandaag 400gr aangekomen (!) nadat we met flessen zijn  gaan bijvoeden.

Fijn om te horen dat jij ook helemaal weg bent van je mannetje, heerlijk he als ze zo klein en knuffelbaar zijn! Geniet nog maar lekker, als ik hier zo lees komt de dag al weer snel dat we weer moeten werken (als jij ook werkt tenminste..), ik moet er nu nog ffies niet aan denken...

Ik ben ook erg benieuwd naar de andere maart mamsen..

Groetjes Tee

Ja ja ik ben ook noodgedwongen hier naartoe verhuisd. Alles gaat goed hier met ons en onze kleine vent, haast alsof het nooit anders is geweest. Hij gaat alweer hard naar de drie weken toe... Wat gaat dat hard zeg pff als ik de eerste foto's bekijken en dan die van nu.

Hoi Tee,

Wat een lieverd ook zeg ,hoe "oud" is hij ?
Helaas heeft het bedrijf waarin ik werkzaam was precies in mijn verlof laten weten dat alle 55 winkels gesloten worden,ze gaan niet verder met het concept en alle contracten lopen in Juni af.
Dus ik moet gaan solliciteren ,maar ik ga zowiezo max 2 dagen werken dan voorlopig.

Hoi Samantha jouw fototje zie ik niet hoor?ligt dit aan mijn computer of is het mischien fout gegaan?

fijn dat alles goed is met jullie veel liefs Merel
Ik mis nog wel een aantal personen van het Maart forum,dus hoop op meer reacties.

Hier is mijn stoere man Yanick, 5 weken op de foto. Vandaag is hij precies 6 weken! De tijd vliegt.

Het gaat supergoed met hem. De eerste 4 weken huilde hij nauwelijks, alleen als hij honger had of met de billen bloot moest voor een schone luier. Nu heeft ie wat vaker een moeilijk momentje, maar het blijft de liefste baby van de wereld !

Weet iemand of Chris (1april) al bevallen is (zal haast wel nu)? Zij zou een zoontje ook Yanick noemen, dus ik ben erg benieuwd of ze een jongen of een meisje heeft gekregen.  

groetjes, Paulien en Yanick (6 maart)  

Hoi,
Wat leuk om op deze manier elkaars kindjes te kunnen bewonderen.
Ook ik zal proberen of ik een foto van Linde kan plaatsen.

Linde is geboren op 13 maart, woog 4522 gram. Op deze foto is ze een paar dagen oud.

Groetjes Anja

Jeetje Merel, das balen van je werk! Je hoofd zal nog wel niet naar solliciteren staan...

Casper is overigens morgen 5 weken, gaat snel he?

Ik heb ook niets meer gezien van Chris, Pietje had een topic voor haar gemaakt maar die staat nu op pagina "verweg" ivm de forumtransformatie . Volgens mij moest ze wel een tijdje in het ziekenhuis blijven als zo zou bevallen ivm de bacterie. Zal verder ook niet meevallen 3 kids en paps niet thuis.   Maar.. we horen het vast wel!

Hoi hoi,

Ahhh echt schattig al die kleintjes.

Wat mijn werk betreft ,ik heb met 38 weken zelfs een sollicitatie gedaan ,ze wilden me wel aannnemen maar dan wel voor meer uren dan ik in gedachte had,dus dat is voor nu niks,maar ik kan hun weer bellen als ik weer meer uren wil gaan werken,verder maak ik mij er niet zo druk om.

wat betreft 1 april(haar naam weet ik ff niet) dacht ik toch nog wat gelezen te hebben,maar wat en wanneer weet ik niet,wel klote dat ze zo dat forum hebben beeindigd, ik mis hier nu ook gewoon heel veel mensen van Maart,wel jammer hoor maar goed.

veel liefs Merel

Terug
Bovenaan