Maart of April kindje??

Hoi allemaal, ik schrijf eigenlijk op het april forum. Ik ben 3 april uitgerekend. Maar omdat ze hem misschien eerder willen gaan halen kan het ook Maart worden! Ben erg benieuwd wat het nu word!!

Spannend joh !!!!! Welkom bij de Maart club in ieder geval ;)

Gaat alles goed voor zover !? Is er een speciale reden waarom de kleine eerder gehaald moet worden?

Succes nog even met de laatste loodjes :)

Liefs !

welkom
ik heb hetzelfde probleem, maar dan een maandje eerder. 7 maart uitgerekend maar ws gaan ze vanaf 23 februari al kijken voor strippen of inleiden omdat ik heel veel klachten heb en ook nog eens gebroken ribben

ik ben dus een februari of maart mama

Vind het ene kant wel leuk,want de 23e ben ik zelf jarig.

groetjes sabine

Spannend hoor ! Wel vervelend voor jou wat het bloedverlies betreft !! Maakt het allemaal nog spannender.

Mijn zwangerschap verloopt eigenlijk vlekkeloos !!! Ik ben daar ook echt zo dankbaar voor (normaal ben ik iemand die overal last van heeft, dus het is voor mij een verademing !! alle klachten die ik voor de zwwangerschap had, zijn nu weg !!! Dus ik ben extra aan het genieten voor het geval straks alles weer terugkomt haha).
Ik ben nu 32 weken dus het gaat nu echt opschieten ! Ik ben 11 maart uitgerekend.

@ :) wauw dat klinkt fijn he..
Nu maar hopen dat ze na de bevalling wegblijven :). Echt aan het aftellen dus. Werk je nog?

@sweetwicca oehh ook spannend voor jou dus. En dat van je ribben is dan nogal minder :(. Daar zal je wel heel veel pijn aan hebben?

@mamajo dus ook of maart of april :). Ziekenhuis of thuis?

Wij gaan dus voor het ziekenhuis (kraamhotel). Ben nu precies 29 weken. Vind het allemaal heel erg spannend, het word voor ons de eerste!

Hallo roos88

ik heb hetzelfde, ben ook redelijk actief op maart. Ben 6 april uitgeteld, maar ik wordt een weekje eerder geholpen d.m.v. een keizersnede dus het wordt sowieso een maart kindje... Ik vind maart ook een leukere maand als april moet ik zeggen, waarom weet ik niet haha!

Terug
Bovenaan