maart zit me niet mee

hormonen helpen ook al niet dan maar moet even klagen sorry hoor

mijn auto laat mij af en toe in de steek, als hij warm is start hij niet.... altijd op momenten dat ik nog maar 15 min heb om iets te regelen om mijn zoontje van school te halen, dan werkt mijn telefoon ook niet altijd... STRESSSSSSSS

denk je dat de auto gemaakt is maar helaas.....
oke, garage weet niet meer wat te vervangen.. weet niet wat het is, dus ja.. zeg het maar zeggen ze
oke besluiten we opzoek te gaan naar een andere auto... ruitje ingeslagen, radio eruit
dus overal glas...... bende en alleen maar tijd kwijt
nieuwe ruit, past niet goed auto start niet dus ja een heel eind lopen................

eindelijk opgelost..... zie ik toch een geweldige auto vrijdag, rijdt super... leuk bod voor mijn auto... dus dacht vandaag bellen en de deal maken

IS IE VERKOCHT!!!!!! een uur voordat ik belde....

ben dus echt ff klaar met auto's.... wil nu een doos tissues en chocolade

sorry moest het fffffff kwijt

Nou dan klaag ik even mee. Rijden we gisteravond even lekker naar Hoek van Holland. Even lekker naar de zee... dachten we. Staan al op de boulevard, maar op het gedeelte waar nog geen zee te zien is. Ineens een hoop herrie, ligt de uitlaat los onder de auto! Zomaar uit het niets! Snel de ANWB gebeld, kon wel 60 minuten duren voor die er zou zijn. Gelukkig duurde het maar 10 minuten. Daar sta ik dan buiten (want de auto moest opgekrikt worden) met m'n winterjas (lekker warm) en m'n flinterdunne joggingbroek. KOUD!! Tijdelijke oplossing, maar wel het duurste onderdeel (gedeelte met katalysator). Gaat tussen de 300 en 400 kosten, dus dat wordt de aankomende 2 maanden het klussen in de babykamer maar stilleggen :(
Snel daarna terug naar huis gereden, en dus alsnog geen zee gezien...

Maar goed, bij ons is het in ieder geval op te lossen en dus nog een klein probleem vergeleken bij die van jullie. Denk dat jullie er wel al wat meer geld in hebben gestopt dan wij nu kwijt zijn als ik het zo lees! Hoop dat jullie snel een andere auto vinden die het WEL doet!!

Bij ons een fiat punto, die meneer 'o zo stoer' had verlaagd toen hij nog vrijgezel was. Dat zou een goede reden kunnen zijn waarom de uitlaat niet meer wil, 1x een te hoog hobbeltje en hoe gaat je uitlaat en de beugels eraan... Hij is nu eindelijk om dat aanstaande maand de oude velgen en nieuwe vering eronder moeten zodat ie hoger ligt. Da's nog altijd goedkoper dan een andere auto kopen dus dan moet het maar even zo :) Vanmiddag gaan ze proberen de uitlaat te lassen bij de garage, hopen dat het lukt want dat scheelt veeeeel geld!

Jullie al een leuke andere auto op het oog inmiddels??

Terug
Bovenaan