Maat 22!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Bas heeft gister zijn eerste schoenen gekregen! Zoals de titel al zegt, maat 22! Ik schrok er gewoon van.
Eva (onze oudste) begon met schatige kleine rose schoentjes maat 19 terwijl ze toen bijna 18 maanden was (ze was niet zo'n vlotte). En nu heeft haar kleine broertje van net 13 maanden al maat 22. Het zijn een paar stoere sandalen geworden. Zo koddig hoe hij erop rond stapt. Hij heeft ook een paar crocs gekregen. Die zijn voor als hij buiten gaat spelen. Dan kruipt hij ook nog geregeld en dan gaan zijn schoentjes helemaal naar de haaien. Ze zien er zo schattig uit.

Groetjes,
Karin

Hoi Karin,

We hebben vorige week donderdag Maaike haar voetjes laten meten en zij heeft nu maatje 18. En helaas heeft ze mijn smalle voeten georven en hadden ze dus eigenlijk maar heel weinig schoentjes die haar passen. Ze heeft nu een paar heel stoere zilveren gympen met een grote roze ster erop gekregen. Ze loopt nog wel niet maar zit er volgens ons wel aan te komen en dan wil ik dat ze goede schoenen heeft. Crocs zal wel niets worden. Ik kan er vanwege mijn smalle voeten niet op lopen en zo te zien zij dus ook niet. Vind ik wel jammer want ze zijn zo leuk.

Groetjes
Inge

ons zoontje heeft ook al 22 en heeft zelfs bij sommige
schoentjes passen 23 aan moeten hebben (!!!)

Dus.. je bent niet de enige, hihi

hoi hoi,

ik ga met inge mee.. roan heeft net maatje 18 en dus kleine
voetjes er is nog niet veel keus zo klein maar de meeste tijd loopt hij op blote voetjes omdat ik ze zo droog mogelijk wil houden en met schoentjes drukt het teveel waardoor er weer blaartjes komen en dat willen we niet he...
ik heb tevaatjes voor mooi weer en nike`s voor slecht weer...

groetjes mascha

Hoi,

Daar ben ik nog even. Omdat ik het niet kan laten even een fotootje van mijn stoere vent op zijn nieuwe schoenen op de kinderboerderij:

Groetjes, Karin

Tja het is wat he? Thijn heeft maat 21 en loopt aan 1 hand.
Ach... zo zie je maar weer elk kind is anders, en het zou heel goed kunnen dat zijn voet straks even wat minder hard groeit en dat ze over een jaar ofwat dezelfde maat hebben.

Gr

Terug
Bovenaan