maat 45 kinderkleding (belgie)

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal

Wie kan mij helpen.
Gisteren heb ik kraamvisite gehad.
En ik heb een pakje kado gekregen in maar 45, ze hebben dit naar alle waarschijnlijkheid in belgie gekocht, ze wonen daar.
Wie weet welke maat in dit in nederland is??
Ik vind het namelijk een erg groot pakje.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Carol en fabian (dinsdag alweer een maand)

Ik werk met veel Belgen, dus wil het morgen weleens voor je vragen?!

Dan hoor je het morgen...

X Saskia (25.6)

ik heb het berichtje even naar boven gehaald, omdat ik het antwoord nog niet weet.

Groetjes

Hoi hoi,

Ik heb het eens nagevraagd aan mijn collega's in Belgie met kinderen. Maar die kennen deze maat niet ....

Dus helaas kan ik je ook niet helpen. De maten die mijn collega opnoemde waren hetzelfde als hier in Nederland....Is de maatn 45 geen immatuur??

Succes verder...

X Saskia 26.6 wk

Hoi hoi,

Ik heb het eens nagevraagd aan mijn collega's in Belgie met kinderen. Maar die kennen deze maat niet ....

Dus helaas kan ik je ook niet helpen. De maten die mijn collega opnoemde waren hetzelfde als hier in Nederland....Is de maatn 45 geen immatuur??

Succes verder...

X Saskia 26.6 wk

Hoi,
toen ik in verwachting was van mijn zoontje waren we in belgie op vakantie. Ik heb daar zijn eerste kleertjes gekocht. Ze werken daar heel veel met maanden maten. Dus ik denk dat je een pakje hebt gekregen van 4-5 maanden... en dat betekent dus ongeveer maatje 62-68 geloof ik.
Succes!!!\Groetjes ieniemienie

Hoi,

Ik werk zelf in een baby zaak en maat 45 is voor kinderen tot 45 cm. dus hele kleine kinderen of te vroeg geboren,

Als jouw kindje groter is dan 45 cm kan je niets meer met deze kleertjes.

Het maakt niet uit uit welk land kledeing komt want wij verkopen ook kleding uit frankrijk, spanje Italie en nederland en de maten lopen allemaal gelijk, je hebt zelfs kans dat het nog iets kleiner valt omdat nederlandse baby's over het algemeen grote baby's zijn en hoe zuidelijker je komt hoe kleiner de kinderen zijn dus ook de kleding die men daar maakt voor de kinderen.

Mijn advies is   inlijsten en naar kijken want je kan het waarschijnlijk niet aan doen.

Succes verder met je kraamtijd en geniet ervan ze zijn zo weer groot.

Terug
Bovenaan