maat 68

whaa niet te geloven Ethan heeft vandaag gewoon maatje 68 aan..

gisteren had ik hem gewoon maatje 62 aangedaan en dat vond ik toch best kort had de hele tijd de nijging om zijn shirt naar beneden te trekken en ook de broek aan doen ging moeilijker door zijn dikke "pamperkont" dus dacht vanmorgen laat toch eens 68 aan doen..

en ja hoor zit als gegoten.. de broek is nog een klein beetje lang als hij ligt maar als hij zit zit het goed..

wat gaat het toch snel zeg

en daarnaast heeft hij gisteren om 8uur voeding gehad en melde zich pas weer om 4uur en heeft daarna nog doorgeslapen tot half 8 en kwart voor 9 had hij pas weer honger..

zo trots op me kleine mannetje

Ja gaat snel he maatje 68...........ja hier ook hoor sterker nog broekje is nog wel 68 maar shirts meestal 74........soms ook nog 68 maar die vallen dan groot.....
Wat goed van je mannetje van 8 tot 4 wouw super hoor!

Je mag zeker trots zijn op je mannetje!

Liefs Louise

ik vind het wel apart worden baby's tegenwoordig groter of vallen kleden veel kleiner uit want als ik dan bekijk zou 68cm bij een baby van 4 tot 6maand horen en 74 bij een baby van6 tot 9maand

ethan is bijna 3,5 maand maar zit nu al op 68

Hier ook al even mt 68 luiers3, de jongens hadden nu al 74 aan, dus ondanks dat ze idd hard gaat, heb ik toch elke keer zoiets van, wat ben je toch een ukkie,,haha

@dromertje, ja idd ja, ik kreeg bij de jongens ook van de late kraamvisite vaak te kleine kleren, o stond op voor die en die maand,, haha,, hun liepen ook altijd een maat voor

ik meende altijd dat 68 voor 6-9 maand is en 74 voor 9-12 maand.
Hangt er ook vanaf waar je het koopt. bij de h&m staat er idd van 4-6 maand en 6--9 maand maar als je het van de hema kijkt is het weer 6-9 en 9-12 maand.........

Het gaat idd erg snel met kleertjes. Al moet ik zeggen dat Jorn maatje 62 heeft. en nog 2 shirts 56 en een broek 56 (moest toen korte broek zijn, viel bij hem lang en is nu dus een korte broek)

Liefs

Hola,
IDD alles is zo snel ,
Juliaan heeft al een tijd maat 68 en sinds kort luiers 3.
nu moeten hier kleiding kopen van 74 jajajaj en in de kast klaar leggen.

Terug
Bovenaan