Maat en merk luier

<p>Zoontje van 2 met een gewicht van 15+ kilo. Pampers maatje 6 beginnen te klein te worden. Niet qua gewicht maar hij lekt door. Adviseren jullie om Pampers maatje 7 te kopen of over te stappen op een ander merk? Ik weet dat Pampers klein vallen en hoe groter de maat hoe minder luiers maar de prijs blijft wel hetzelfde.  Pampers maatje 7 per pak maar 17 luiers. </p>
 
De vernieuwde luiers hebben 3 banen en kunnen minder hebben is mijn ervaring.  Die van kruidvat , soort vertrouwd en niet de flexibel werkt bij ons heel goed.  Die van de etos ook wel. Misschien wat vaker verschonen evt? Of broekjes? Broekjes voor de nacht? 
 
Hier vind ik de Kruidvat luiers (de oude variant, droog en vertrouwd!) erg fijn. En veel goedkoper dan pampers. Dochter van 2.5 zit nu ook net in maat 6. Vallen veeeeel ruimer dan pampers! Prima luiers voor een prima prijs
 
Hier vind ik de Kruidvat luiers (de oude variant, droog en vertrouwd!) erg fijn. En veel goedkoper dan pampers. Dochter van 2.5 zit nu ook net in maat 6. Vallen veeeeel ruimer dan pampers! Prima luiers voor een prima prijs
 
Volgens  mij heeft pampers wel de este absorptiekracht. Ik vraag me af of je niet beter vaker zou kunnen verschonen. En als het snachts is misschien minder laten drinken savonds? Wat betreft maat en leeftijd lijkt het me namelijk wel echt de juiste.
 
Terug
Bovenaan