Maat luiers

<p>Hoi,</p><p>Vanaf wanneer gebruiken jullie Pampers in maat 2 en 3? En hoeveel schaffen jullie in maat 2 aan? Omdat maat 2 van 4-8 kg en maat 3 6-10 kg is.  </p>

Dat is echt voor elk kindje verschillend. Mijn zoon heeft niet heel lang in 1 en 2 gezeten (Kruidvat luiers), bij 2,5 maand geloof ik over op 3. Nu bijna 4 maanden en nog steeds in 3 (en kan ook nog wel ff). Mijn tip: sla niet teveel in in 1 maat. Je hebt zo bij gehaald (of online besteld). Of zorg ervoor dat je kunt ruilen. Bij Kruidvat kun je dichte pakken altijd ruilen, zonder bon.

Maat 1 en 2 heeft onze zoon vrij lang aangehad, maat 3 heel kort en nu al een aantal maanden in maat 4 (en voor de nacht 4+). Hij is 8 maanden. 
Ik schafte steeds 1 of 2 jumbo pakken aan en als ik tegen 't eind van een jumbo pak dacht dat ie wel een maatje groter aan zou kunnen, ruilde ik 't dichte jumbo pak om. De overgebleven luiers heb ik zoveel mogelijk opgemaakt overdag en weggegeven aan mensen die ze nog wel konden gebruiken. 

Hoi
De eerste 2 weken heb ik maar 1 gebruikt (2pakken)  daarna tot 6 weken maat 2 (4 pakken)  en nu met 7 maand ga ik over naar maat 4 snachts krijgt ze die al vanaf 6 maand vanwege doorlekken

Onze kleine man..kreeg maat 2 al aan na 1 dag ..maatje 1 daar plaste hij steeds door heen was te klein.. is nu 4 maandjes oud en zit in maatje 3 

Terug
Bovenaan