Maat luiers

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en wat tips en adviezen zijn welkom.

Ons meisje is 14,5 maanden (al een dreumes eigelijk maar plaats het bericht ook hier)

Ze is nu 8,5 kilo en ik kan geen passende luiers vinden.

Ze zijn vanaf 8 kilo tot 18 en dat is veel te groot. Dan lekt ze constant door. De luiers tot 8 kilo zijn weer te krap.

Ondertussen heb ik pampers, lidl, da en kruidvat gebruikt.

Wie o wie heeft een kindje die ook dit gewicht heeft en welk merk en maat luiers hebben jullie.

Alvast bedankt.

groetjes
 
Uh.. mijn kleine (?) is 5,5 maand en ook 8,5 kilo. Ik gebruik nu kruitvat midi zitten best goed. Pampers baby dry zaten niet goed (veel te strak), pampers activefit zitten ruimer en wat flexibeler (veel zachter ook)(maar wel vrij duur).

succes
 
Hoi Liesbeth,
Pampers actifit waren hier ook goed maar idd duur. Lekt jou kleine niet door.
Ons meisje krijgt nu natuurlijk ook meer vocht dan alleen de melk. ook sap enz tussendoor.

Nu met de luiers van da heb ik haar al 2x moeten verkleden en ook rode billen voor het eerst. Dus toch maar weer naar de pampers.

Onze kleine is ook wat aan de kleine kant hoor.
Groetjes
 
Hij heeft inderdaad wel wat vaker natte kleren, vooral op de chreche. Maar ik ben er net mee begonnen dus ze moeten op. Heb ook nog huggies gehad die waren ook niet slecht hoor. Pfiew.. onze zoon zit inderdaad helemaal boven in de groeicurve.

Er is een site ik geloof www.watkostenluiers.nl die dan maar in de gaten houden, laatst bij de trekpleister 2 pakken met 6 euro korting das dan wel lekker.
 
Ik weet niet of julie ergens een makro hebben want daar heb je vaak goede aanbiedingen dan koop je 3 pakken in 1x voor een leuke korting.

Ik vind het altijd wel lekker hoor zo een baby met baby spekkies. Heerlijk.

Groetjes
Ps heeft hij op de creche de zeflde luiers als thuis?

 
Etos luiers gebruiken wij als tussenstap tussen 2 maten.
Als de mini's van Kruitvat te klein waren vonden wij de midí's ook nog te groot, maar de mini's van de Etos waren dan nog wel de juiste maat.
De Etos luiers zijn gewoon een klein slagje groter dan de overige merken.
Succes.

 
ik wil me aansluiten bij de laatst reactie over etos luiers die zijn net iets groter en ik vind ze erg goed en je krijgt er zegels bij waarmee je weer kunt sparen voor andere producten
 
Hoi,

Onze zoon (7 maand) is ruim 8 kilo en draagt maat 4+ van de Pampers of de midi van de Kruidvat. Ook wel eens Huggies als ze in de aanbieding zijn en eigenlijk hebben we nergens problemen mee.
Vind ze allemaal wel prettig en nog nooit last gehad met doorlekken o.i.d. (en hij krijgt ook al ander drinken dan alleen maar melk)
 
Terug
Bovenaan