Maat luiers?

Olivia is nu over de 4,5 kilo en de maat 1 luiers passen eigenlijk niet zo heel lekker meer. Maar manlief was zo slim om 3 pakken nr 1 luiers in de aanbieding te halen..haha ;)
Ik ben nog met het tweede pak luiers bezig maar daarna stap ik over op maat 2. Het derde pak heb ik al weggegeven :)
Ik vroeg me af in welke maat luiers jullie kindjes zitten?
Olivia is bijna 7 weken.

Dhymaris heb ik alleen de eerste 2 wkjes in maat 1 gehad....ze was bij de geboorte 3870 gram. Nu zit ik nog steeds in maat 2, ze is nu 5,5 wk. Heb nog 3 pakken maat 2 en al 3 pakken maat3 in de kast staan. Ze was vorige wk op cb bijna 4300 gram dus denk dat ik die pakken maat 2 nog wel opkrijg.

Hoi,

Meike is 27 april voor het laatst bij het cb geweest, en ik weet dat haar gewicht toen 4030 was.
Nu is ze dus weer een stukje zwaarder geworden gok ik, maar hier zit ze alweer even in mt 2.
Ze is nu 5,5 week.
Daar heb ik nog 2 pakken van liggen en dan kijk ik even hoe ze zitten anders ga ik daarna misschien wel naar mt 3.

Wel superlief van je man dat hij zo enthausiast was met de luiers.

Ik heb Liam al een poosje in maat 3 omdat manlief die mee had genomen (aanbieding, haha)! Ze zijn wat aan de grote kant, maar ze bevallen me prima! De achterkant kun je zo mooi hoog optrekken wat errug handig is met spuitluiers!! De voorkant hebben we tot vorige week dubbel geslagen, maar dat doen we nu ook al niet meer!
Ik heb geen idee wat Liam nu weegt.....gok zo rond de 4750 gram......

Hi,

Ik vond maat 1 ook wel erg klein, maar van de pamper zit er zo'n handig "plasstripje" op. Zo kon ik weer even wennen hoe een natte luier en een droge luier voelde.

Overigens ben ik van maat 2 new baby naar de gewone maat 2 gegaan van Pampers, omdat ik die veel fijner vindt.

Gr. Tamara
(februari forum)

Terug
Bovenaan