Maat schoenen

Hey meiden,

nu we het toch zoveel over schoenen hebben gehad ben ik zeer benieuwd naar de maten wahahaha.....

Yoëll is nu 18 maand en heeft maat 23,5.....en vlgs mij is ie bijna weer aan een grotere maat schoenen toe....

Wie volgt

Liefs Denise

Hier yoëll 16 en halve maand en heeft maat 24,5
Hij leeft nu al op grote voet hihi, maar hij leeft dan ook op flinke lengte.
Zn kleding krimpt zo lijkt het af en toe, maar het ligt niet aan mn waskunsten en ook niet aan de machine kwam ik achter

ehm, regenlaarsjes maat 20, schoentjes maat 21, suede laarsjes en snowboots maat 22.
Kleding maat 86, soms nog 80, en soms al 92 (truien dan, broeken valt maat 86 nog van haar kontje af).
Luiers maat 4+ vd Pampers.
Gewicht is afgezakt naar 10 kilo en 200 gram, lengte ergens tussen de 80 en 82 cm.
Verder kan ik niets meer bedenken of wil je nog meer weten?  DAn geef maar een gil...
Groetjes, Rianne en Lydia

Hier maatje 19, wat is dat schattig, zo klein!! Alleen bijna nergens (leuke) te krijgen! Maar goed, we hebben ze nu!

Ze past nu goed in kledingmaatje 74, soms nog 68 maar 80 echt nog véél te groot!

Groetjes, Marloes mv Marly

Mirthe heeft al een tijdje maat 22 al moet ik nu echt eens gaan laten meten of ze niet te klein zijn. Kleding maat 92 van h en m....andere winkels vaak groter

Hoihoi

Wij gaan volgende week pas schoenen kopen voor Stef, en dan zijn voetjes laten opmeten...
Ik weet nu alleen maar dat ie in zijn Nikes maatje 20 makkelijk past. Zijn zelfs nog iets te groot.... Maar hoe dat is met NL maten??
Kleding draagt hij voornamelijk 80/86. 92 Is echt nog te groot en ik heb een hekel aan oversized...haha Dan maar een keertje vaker een broekje kopen.. Zo duur zijn ze nou ook weer niet..haha

Liefs Annet

Terug
Bovenaan