maat schoenen

Wat is nu de juiste schoenmaat?Bryana heeft van die kleine voetjes geen idee wat voor maat ze heeft ergens tussen de 16 en 18 denk ik,hoe meet je dat nu,weet iemand dat?
Ze hebben zulke leuke schoentjes,ze draagt nu roze poema tjes die gekregen heeft maar die zijn bijna alweer te klein.
groetjes Bianca Bryana 7maanden+.

Ik weet niet hoe je dat kan meten, maar ook Olivia heeft alleen sokjes/slofjes aan en die zijn geloof ik rond de 16.
Ze krijgt pas schoentjes aan van mij als ze gaat lopen hoor ;)

Amy heeft hier ook van die zootjes aan.. maatje 16 ofzo./..

en voor op de fiets (als het koud is) van die kleine roze uggs:)$) maat 17 ofzo.. kei schattig maar ze heeft er geen zak aan nog haha maar is wel warm voor op de fiets

ik heb kleine puma;s nike;s en adidas liggen maar vind die zo stug dus krijgt ze niet aan (heb ze allemaal gehad helemaal nieuw...) vind wel dat kindjes de voetjes vrij moeten kunnen bewegen voor de motoriek!!

Als je wil weten of t echt goed past dan kan je dr voetje op een rietje zetten en deze afknippen op de lengte van haar voet......t rietje leg je dan in de schoen en als er dan ongeveer een vingerdikte ruimte over is past ie goed. Moet je alleen ff nog op de breedte letten.
Ik werk in een schoenen winkel en raadt dit heel veel mensen aan om te doen. Die kleintjes trekken nog vaak de teentjes krom bij t passen dus weet je t nooit zeker. Ook toen mn oudste al iets ouder was vond ik t heel handig want zo hoefde ik haar niet altijd mee te nemen als ik schoenen ging kopen.

Groetjes

ja echt meten met lineaal, en 1 cm erbij, das ook onze schoenmaat is mij ooit verteld in een winkel.
Maar hiet hebben we ook alleen soort van slofjes om ivm met het meer kunnen bewegen van alles ze heeft wel schoen soort maar erg flexibel, ivm met de ontwikkeling. Wel veel van die sokjes/sloffen met een beginnende antislip, voor evt afzetten als ze zou beginnen met kruipen.
Maar wil dan wel foto's zien op hyves!!! Want vind het oh zo schattig!!! Ik begin er nog niet aan, ivm met dat Rebecca bijna halve dag met haar voeten in haar mond zit, dus sokjes of slofjes, en dan 2 paar per dag, toch ff verschonen!
Oh en die kleine Uugs, daar wil ik zeker foto's van zien, mijn beste vriendin wilt ze perse kopen voor de kleine meid, komende tijd!

Terug
Bovenaan