Maatje 74

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nieuwsgierig vraagje: wie draagt er hier maatje 74? En hoe oud, lang en zwaar was je kindje toen je daar mee begon?

Ik heb moeite om Christian shirtjes/jasje aan te trekken en ze zitten ook wat strak om het buikje en nu vrijwel iedere dag 'hoog water'! Dus ik denk dat ik de overstap maar eens moet maken!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6 maanden, 70 cm en 8520 gram...)

Ha Karin,
Quinn was met 6 maanden 70 cm en 8620 gr. Geen idee hoeveel hij nu weeg. Hij wordt morgen 7 maanden. Merk dat sommige broekjes wat hoog water worden en sommige truitjes wat strak. Maar het ligt erg aan het merk. Want er zijn er ook van maat 68 waar hij nog makkelijk in past. Dus tsja...
Ik doe het meestal zo dat ik de kleertjes in die maat die klein worden wegleg. Vaak blijven er nog een aantal in die maat dan liggen. En dan leg ik kleinste kleren van de maat groter er weer bij.
Groetjes Veerle

Hoi hoi,

Naomi is van 15 maart en ik heb net vandaag het eerste shirtje maat 74 aangetrokken...moet de mouwtjes nog wel een slagje omslaan, maar verder past het...heb namelijk nauwelijk shirtjes met lange mouwen in maat 68 en met dit weer...bovendien heeft het nu geen zin meer om 68 bij te gaan kopen...

Naomi was met 4 maanden (16 weken) 7540 gram en 65,5 cm...maar dat is dus al even terug (ze is nu 23)

groetjes Yvonne

senna is nu 6 maanden en hij heeft vaak al 74 aan maar ook nog vaak zat 68.
we waren van de week op het cb en toen was hij 7930 gram en 68 cm.
er zit wel heel veel verschil in de maten bij verschillende winkels vindt ik.

Sinds deze week hebben we hier ook maat 74 uit de kast gehaald. Yanick is 5,5 maand oud. 1,5 maand geleden woog hij 7300 gram en was hij 65cm lang. Geen idee hoe groot ie nu is, we moeten over 2 weken weer.

He Karin,
Nynke heeft ook maat 74. En ze is nu 7,5 maand.

groetjes,
Daphne

hoi karin
boas heeft nu ook echt maatje 74 nodig.hij is 6 maanden en 3 wk.hij is 68 cm,maar het merendeel van de lengte zit m blijkbaar in zn rug,want truitjes en rompertjes heeft hij 1 tot 2 maten groter nodig dan broekjes.broekjes draagt hij nog 62 en 68.

hoi karin

milan draagt nu ook maatje 74 soms al 80
hij is nu 6 1/2 maand vorige week naar cb geweest en hij woog maar liefs 9420gr en is 73.5 cm lang een flinke knul dus hihi...

liefs mandy

Terug
Bovenaan