maatje kleding???

we hebben het over maatje luiers gehad maar ben ook wel heel benieiuwd naar de maat kleding van de kids....

bjorn was dan wel ruim 10 pond maar hij draagt nu nog maatje 56 (hij is nu 3 weken)

zn truitjes beginnen nu te kort te worden.
heb ze ook nooit hoeven om te vouwen hahaha.

dus wij gaan door voor maatje 62!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tim woog bij zijn geboorte 3710 gram en is 51 cm dus de maatjes 50 en 56 zitten hem nog mooi. Hij is nu net 2 weekjes geweest ( van 21 sept)

Hij heeft en paar shirts in mt 62 die hij wel aankan maar zit nog ietwat ruim en ik sla de mouwtjes dan om. Hij zal wel net als zijn vader en zus een lange rug hebben... haha. De broekjes zijn hem nml nog errug groot.. Maat 50 / 56 groot én wijdt zat voorlopig.

Karlijn is 6 weken en woog bij de geboorte 4130 en was 51 cm.
Ze draagt nu maat 62. Sommige setjes zijn nog een beetje aan de grote kant maar als ik de mouwtjes omsla gaat het goed.

Julian draagt nog steeds 50 56, hij weegt nu 3600 gram.
Er is nu 1 broekje die toch wel strak wordt, Tshirtjes maat 56 zijn eigenlijk te groot, ik sla de mouwtjes ook om.

Julia is net 6 weken en kan al verschillende maatje 62 kleren aan. 56 lukt ook nog, als het niet te klein valt.
Maat 50 ligt al in de te-klein-bak :).

Ben benieuwd hoe hard het groeien blijft gaan!!

Isa en Maes zijn bijna 7 weken en dragen nog maat 50/56. Maar mijn oudste was ruim 8 pond bij de geboorte en die droeg ook al snel mt 62. De tweeling was 6 pond, dus maat 62 ligt nog in de 'te groot' lade van de commode =)
En het hangt ook enorm van het merk af, welke maat ze aan hebben!
Noppies en Petit Bateau vallen vrij klein, terwijl Cakewalk en Hema groter vallen (en Hema vooral wijder!)

Terug
Bovenaan