maatjes woedel en moiwannababy

A

Anoniem

Guest
hoe is het met jullie?
niet veel meer van jullie gehoord, hoop dat lles goed gaat?
dikke knuffel?

Heee Fiepke!

Fijn om weer ns wat van je te horen!!!
Ik las ergens anders dat de uitslag van de dokter toch niet goed was... Rot zeg! Ik hoop voor je dat het snel beter gaat, want ik begreep dat je er nu extra voor gaat.

Met mij gaat het best goed nu. Mijn kwaaltjes beginnen langzaam af te nemen. Dat is fijn, maar er is tegelijk ook iets tastbaars weg. Gisteren bij de VK heeft ze niets gedaan, alleen vragen stellen. Niet eens geprobeerd het hartje te horen...
Ik had mijn hoop op dat bezoekje gezet en nu weet ik nog niets meer. Platte buik, kwaaltjes minder en toch zou ik ergens zwanger moeten zijn....
Met al die vervelende verhalen waarbij het mis is gegaan, zou ik graag meer zekerheid hebben. Ik moet helaas nog 3 (!) weken wachten op de echo.

Hoe is het nu met jou?   En ga je alweer werken?

het is inderdaad zo dat ik dus een miskraam heb gehad, ik moet zeggen dat het nu, 1.5 week verder wel beter met me gaat echt veel beter. natuurlijk is het zo dat ik nu nog liever weer zwanger wordt, ik weet hoe het voelt .

waren we dus toch samen zwanger he

jammer van je bezoek aan de vk, maar als je afwacht komt het vanzelf he.

nou als je niet meer zwanger zou zijn dan zou je het wel merken maar ik denk dat het wel goed zit, maak je zelf niet te druk he!

ja ga maandag weer aan de gang. mijn chef was heel begripvol, erg fijn.

heb ook nog een soll gehad, die ging erg goed mag volgende week op tweede gesprek dus
op zich gaat het heel goed.

ga weer sporten en dingen ondernemen, echt er weer tegenaan.

vraag me toch echt af hoe het met moiwannababy is, nog steeds niets van gehoord.

groetjes!!!

Ik wist wel dat je zwanger was!!! Dat kon bijna niet anders.

Over moi_wannababy: zij is af en toe op het februariforum. Als je terugkijkt, weet je hoe het met haar is. Wel goed, de laatste x dat ik haar sprak. We hebben het nog over je gehad (maar dat kan je dan ook terug lezen).

Veel succes met je sollicitatie! Heb er nog een berichtje bij gezet net. Gewoon zorgen dat je er zelf goed uit komt, zolang de je maar niet voordoet als iemand die je niet bent. babyplannen gaat ze niets aan en zwanger worden kan je voor je werkgever toch ook onverwacht, ineens, misschien zelfs per ongeluk?!?

Terug
Bovenaan