maatschepje groter dan flessenhals

Hallo dames,

Na avent en difrax flessen te hebben uitgeprobeerd, blijkt mijn dochter het lekkerste te drinken uit de gewone smalle flessen van kruitvat huismerk. Prima!

Maar, ik gebruik ook kruitvat voeding en het maatschepje dat daarbij zit, is breder dan de flessenhals! Ik maak dus nu de voeding in een avent fles aan waar het schepje wel door de opening past, en giet het daarna over. Niet handig!

Heeft er iemand tips?

groetjes, Diane

hoi diane,

je hebt van die speciale trechtertjes die je op de fles kunt zetten.
heb ik bij mijn oudste ook gedaan.
Ik zou alleen niet weten waar ze te koop zijn, maar vast wel bij een babyzaak.

Succes!

groetjes kim

hoi
vervelend he die flessen en die schepjes wat je zou kunnen proberen is om :
voorraad busjes te kopen waar je poeder in kandoen ik heb ze in het blauw van de DA maar als je je mooederdoos hebt opgehaalt van prenatal zit daar van NUTRILON ook een houderdje van in daar kun je dus poeder indoen voor 3 flessen zeg maar het is verdeeld in 3 vakkies wie weet past dat wel door je fleshals heen!!
ik ben geloof ik wel een beetje onduidelijk in uit leggen maar ik hoop dat je het begrijpt
groetjes

Hoi,

Beiden handige tips. Die trechtertjes ken ik niet maar ik ga er zeker naar kijken. En het meeneemdoosje voor 3 voedingen heb ik in tweevoud. Inderdaad is die opening iets smaller dan van de fles. Ik ga het uitproberen!

Bedankt!
Diane

Die flessen van Difrax zijn ook zo smal en ik doe dan de voeding eerst in zo'n containertje (zo heten die dingetjes volgens mij) en dan in het flesje. Het werd anders zo'n geklieder!

Hallo,

Ik maak meestal 5 voedingen aan in een kan.. die ik vervolgens in de koelkast zet. Van de kan schenk ik het dan in de fles.

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

Terug
Bovenaan