<p>Ben nieuw hier en mezelf voorstellen zal ik een andere keer wel doen, maar ik heb onlangs een miskraam MA gehad op 10 weken. Kwamen er op de 10 weken echo achter dat het hartje niet meer geklopte.</p><p>Op 8 weken en 2 dagen nog wel een perfecte echo gehad met stevig kloppend hartje, maar blijkbaar 2 a 3 dagen later is ons kindje overleden. 2 dagen na de slechte echo is ons kindje "geboren" met behulp van cytotec</p><p>Ik heb me al lang sterk gehouden maar heb vandaag een hele slechte dag. Ik voel me zo machteloos. Waarom is het toch nog misgelopen? Wat heeft jullie gynaecoloog gezegd waarom het nog misloopt na +/- 9 weken?</p><p><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif;"><span style="font-size: 14.666666984558105px;">Op de controle echo bleek dat ik 13 dagen na afdrijven van het vruchtje al een rijpe follikel had, we mochten deze niet benutten want HCG stond nog op 43 en zat nog iets van 1,3 cm in men baarmoeder. Ergens is het een opluchting dat lichaam alweer werkt. Maar toch voel ik me zo slecht</span></span></p>