Machteloos

Hier ben ik weer, ik had afgelopen weekend een bericht geplaatst over onze dochter die echt krijsend wakker word en niet te troosten is. We z8jn zaterdagavond bij de hap geweest en die konden niet ech vinden wat het was.

Ze blijft koorts houden, gisteren bij de dokter geweest en die gaf aan dat ze dasr echt deze dagen vanaf moest zijn.
Ze word nu nog steeds krijsend wakker savonds en afgelopen nacht hebben wij van half 2 tot 6 uur met haar opgezeten omdat ze zo ontroostbaar aan het huilen is.
Maar ze word dan ook echt zwetend wakker zo erg Day haar haren gewoon nat zijn in haar nek.

Ze krijgt ook 4 tandjes en ze heeft daar echt last van. Night terrors is het niet

Hebben jullie misschien tips? Haar bedje staat al omhoog, zetpil krijgt ze al, dentinox gebruiken we al, bijtring heeft ze, laten drinken snachts doen we.

Ze heeft nu een pyjama aan en een katoenen slaapzak mar nog zweet ze zo ontzettend en huilt ze echt ontroostbaar, hebben jullie tips?

Onze dochter is 13 maanden
 
Wat akelig!! Hoeveel dagen koorts heeft ze? En helpt het als je haar bij je in bed neemt? Ik had trouwens op je vorige topic gereageerd. Mijn dochter heeft ook even lastig gedaan met slapen (hard krijsen) maar is niet ziek en inmiddels gaat het weer beter.
Jammer dat je dan weer naar huis wordt gestuurd he. Eet en drinkt ze wel wat?
Sterkte!!!
 
Ja vreselijk, en soms denk ik laat haar maar even huilen, maar ik zit zelf nog met postnatale depressie en krijg binnenkort emdr therapie omdat zij toen ze net geboren was een ontzettende huilbaby is geweest. Dus ik vind het zo lastig om haar te laten krijsen zoals ze nu doet.
 
Als ze zeggen dat de koorts weg moet zijn en deze is nog niet weg, zou ik terug gaan.. ze zeggen het niet voor niks. Ben je al eens bij een ostheopaat geweest? Misschien kan die jets voor je betekenen?
Ik denk altijd dat kinderen nooit zomaar krijsen..
Succes!!
 
Kiezen kunnen erg pijn doen… ik ging met mijn oudste zoon wandelen na het avond eten in de kinderwagen tot hij sliep. Als hij dan sliep wandelde ik weer naar huis en kon hem overtillen in zijn bedje. Dat werkte altijd goed rond die leeftijd.
 
Oh en Detinox werkte niet echt goed. Ik heb nu voor mijn jongste zoon een ander middeltje gehaald bij de Apotheek: Gengigel. Die werkt wel goed.
 
Terug
Bovenaan