Machteloos

<p>Goede avond lieve leden </p><p>sinds 1,5 week word me kleine meid krijsend/ hysterisch wakker elke meer tussen 3:00/4:00 waardoor ik ook helemaal op ben en weinig energie heb voor haar . Als ik kom zit ze ook helemaal te trillen ze heeft altijd in het donker geslapen kan het zijn dat ze op latere leeftijd ( bijna 2) bang kunnen worden in het donker? <br /><br /></p><p>iemand ervaring of tips? </p>
 
Hé wat vervelend zeg! 
bang zijn in het donker zou kunnen maar die kans is klein omdat kinderen onder de 2  nog niet het vermogen hebben om bang voor het donker te zijn. Wat wel kan is dat het nachtangsten of nachtmerries zijn, misschien even googelen want daar zit verschil en heb ik geen ervaring mee 
sterkte!
 
Ik zou ook zeggen nachtangsten. Idd even googlen of je de symptomen herkent en wat er eventueel aan te doen is.
Veel sterkte! Heftig hoor!
 
Misschien helpt een nachtlampje. Onze dochter van 3 werd tijdje geleden ook gillend wakker, heb toen een nachtlampje met rood licht gekocht en nu is het goed
 
Dankjewel voor de reacties : ik weet toevallig dat mijn nichtje last heeft van nachtangsten maar dan slapen ze nog maar lijken wakker mijn Dochter is wel degelijk wakker. Op de babyfoon zit een nachtlampje die aangehad vannacht en nu werd ze al wat later waker om 5:30 maar nog streeds schreeuwen. Het is ook niet dat de afgelopen dagen veel prikkels heeft gehad die probeer ik nu een beetje te vermeiden. Maar dat heeft ook niet geholpen helaas. 
 
Terug
Bovenaan