machteloos

Hallo allemaal,

Ik moet even wat met jullie delen want het zit mij allemaal nogal hoog. Ik heb wel vaker verteld dat wij er 10 jaar over hebben gedaan om onze kinderwens in vervulling te laten gaan. We hebben echt ontzettend veel meegemaakt in die tijd. Zowel lichamelijk als geestelijk. Ik zal er niet teveel over uitwijden want die tijd is geweest. Maar nu komt het probleem dat ik mij vreselijk opgelaten voel tegen over vrouwen waar het niet bij lukt. Als ik ze tegenkom durf ik zelfs mijn jas niet uit te trekken omdat ze dan mijn groeiende buik zien. Ik voel mij zo machteloos tegen over hun. Ik merk zelfs dat sommigen het moeilijk vinden met mij te praten (enkelen) Mijn man denkt er iets nuchterder over die zegt steeds dat ik niet moet vergeten wat wij allemaal hebben meegemaakt en deze mensen daar ook begrip voor moeten hebben. Dat is ook wel zo maar gevoelens heb je soms niet in de hand. Ik wil deze mensen begrijpen maar snap hun ook zo goed. We worden nog best veel met het verleden geconfronteerd want we staan onder controle bij de gyn van het fertilliteitscentrum. Ik durf nu niet eens meer naar plaatsen waar ik die vrouwen tegen kom, puur en alleen om ze maar niet te kwetsen. Het klinkt voor jullie misschien heel raar allemaal en het is waar soms gaan mijn gevoelens met mij aan de loop. Maar ik zit er wel mee.
Ik wou dit even met jullie delen en misschien hebben jullie er een mening over. Trouwens ik geniet wel heel erg van mijn zwangerschap.

Groeten pinklady

Voor allemaal,

Sorry, sorry, sorry ik dacht dat ik op het juni forum zat waar ik thuis hoor. Hier had ik het verhaal voor opgeschreven. Niet om op dit forum te zetten. Jullie hebben wel wat anders aan je hoofd.

Nogmaals mijn excuus. Pinklady

Hoihoi,

Wat lief van je dat je er zo over nadenkt, maar je hoeft je toch niet schuldig te voelen!!! Je hebt het wel verdiend hoor, na tien jaar!!!
Je wilt toch niet opzettelijk iemand kwetsen. Natuurlijk zijn er van die momenten dat wij niet op een zwangere buik zitten te wachten, en dat gevoel ken jij dus maar al te goed, maar het zo toch maar wat zonde zijn als jij tijdens deze zwangerschap zo druk daar mee bent... Geniet er maar van en weet dat je het hebt verdiend. Het wonder is gebeurd bij jullie en dat is het genieten waard!
Maar het is natuurlijk erg leif bedoeld!

Veel geluk!
Britt

Hoi,

Ik zou zeggen. Geniet er met volle teugen van. Hier heb je zolang op gewacht.

Zijn andere vrouwen ook zo met jou gevoelens omgegaan toen jij zwanger was? Wellicht niet allemaal.

Na bijna 3 jaar begint mijn gedult flink op te raken, dus ik vind het echt knap dat je het 10 jaar hebt volgehouden en dat het nu echt gelukt is. Dat geeft juist hoop aan vrouwen zoals ons.

Je hoeft je echt niet druk te maken. Laat juist vol trots die buik zien.

Veel geluk en plezier met je zwangerschap en dadelijk met jullie kindje.

Veel liefs

Nicole

Terug
Bovenaan