maclaren buggy???????????

Hoi,

enige tijd geleden las ik dat er op dit zomerforum een aantal moeders eem mac laren buggy hadden gekocht.
bevalt hij nog en gebruik je hem al veel.
wij twijfelen tussen een maclaren quest en een zapp.
de zapp vinden we mooier en moderner maar rijdt de maclaren niet beter???????????

ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn keuze

groeten van diana moeder van Noor (5-12-07)  en Shirley(14), Britt(11) Storm(8) en Kiki(6)
P.S. Ik heb bij mijn andere kinderen iedere keer een heel voordelige buggy gekocht en iedere keer weer ondervonden dat goedkoop duurkoop was.
Misschien is de kwaliteit wel verbeterd intussen van de voordelige buggy's

Ik heb de quest en hij bevalt erg goed. Maar ik kan het niet vergelijken met de zapp want die heb ik nog nooit gebruikt.
Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat je wilt. Moet ie mee op de fiets? Moet ie zo klein mogelijk ingeklapt? wat jij belangrijk vindt.
Als je de quest koopt...er is een site die ze goedkopen verkoopt. Ik geloof dat je 'm via marktplaats moet zoeken, en dan kom je een winkeltje tegen die ze online verkoopt. Kijk maar.
Liefs Nelleke

Hoi Diana,

Ik heb de Maclaren en vind hem super! Hij is handig in te klappen met één hand, is licht, de 5-standen vind ik erg fijn en hij ziet er gaaf uit!
Ik gebruik hem voonamelijk voor kleine stukjes. Als hij er langer in moet gebruik ik liever nog de wandelwagen.
Met de Zapp heb ik ook geen ervaring.

Succes met kiezen!

Groetjes van Cissy

Hoi,

Wij hebben geen van beide, wij hebben een Mutsy Spider, maar de Quinny Zapp kun je niet verstellen naar ligstand, dat vonden wij het grote nadeel, anders hadden we een roze
Zapp gekocht.

Succes!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

hoi

Wij zijn er nog steeds heeeel erg blij mee idd zapp is leuker maar minder handig met inklappen enzo.

wij gebruiken hem regelmatig

xx wen mv tycho Bijna 1!!!

Ik heb zelf een mc laren en ben er super blij mee!

Ik vind de Zapp wel heel mooi en stoer, maar vind hem veel te rechtop. Daarbij kan hij niet in ligstand en was mijn keuze zo gemaakt.

Ik vind het erg makkelijk als Kay moe is dat ik het voetengedeelte omhoog kan doen en de rugleuning naar achteren. Zo kan hij lekker ontspannen slapen/liggen indien nodig.

Kijk maar gewoon waarvoor je hem wit gaan gebruiken. Voor hele kleine stukjes is een Zapp wel handig ivm klein opvouwen. Maar met het oog op de toekomst, als de volgend bv in de wandelwagen moet, dan zal de ander toch langer in een buggy komen te zitten. Dan vind ik die standen dus een uitkomst..

Succes met kiezen!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan