A
Anoniem
Guest
Hiya!
Ik heb ff wat vraagjes voor jou als je het niet erg vindt.
Ik las dat alles in het vliegtuig naar Mexico je 100% meeviel. Nou gaan wij eind deze maand met Max naar Nederland en ik vroeg me af hoe jij je hebt voorbereid op de vlucht met Thomas.
Wat heb je voor hem meegenomen in het vliegtuig...qua eten, drinken, speelgoed, extra kleding?
En heb je iets speciaals gedaan voor de druk op zijn oortjes bij het opstijgen?
En had Thomas last van het tijdsverschil, en zo ja hoe lang moest ie daar aan wennen?
Wij hebben voor Max wel zijn eigen stoel geboekt zodat ie niet bij ons op schoot hoeft, heb jij dat ook gedaan? En heeft Thomas nog een beetje geslapen tijdens het vliegen?
Haha zoals je ziet zijn het nog net niet 1001 vragen maar wel een flink aantal
Hoop dat je wat tips voor me hebt. Ik ben niet echt zenuwachtig voor de vlucht maar stiekem wel een beetje.
Ajuus, ilja
Ik heb ff wat vraagjes voor jou als je het niet erg vindt.
Ik las dat alles in het vliegtuig naar Mexico je 100% meeviel. Nou gaan wij eind deze maand met Max naar Nederland en ik vroeg me af hoe jij je hebt voorbereid op de vlucht met Thomas.
Wat heb je voor hem meegenomen in het vliegtuig...qua eten, drinken, speelgoed, extra kleding?
En heb je iets speciaals gedaan voor de druk op zijn oortjes bij het opstijgen?
En had Thomas last van het tijdsverschil, en zo ja hoe lang moest ie daar aan wennen?
Wij hebben voor Max wel zijn eigen stoel geboekt zodat ie niet bij ons op schoot hoeft, heb jij dat ook gedaan? En heeft Thomas nog een beetje geslapen tijdens het vliegen?
Haha zoals je ziet zijn het nog net niet 1001 vragen maar wel een flink aantal
Ajuus, ilja