Maesther is weer terug van vakantie!!!

Hallo meiden

Zo na 11 dagen heerlijk in Turkije te hebben gezeten, is het gewone leven weer begonnen. Het weer was goed tot afgelopen maandag toen begon het te regenen en heb niet meer kunnen zonnnen. Maar goed niet echt interesant!
Het vliegen ging de heen weg super goed. Met opstijgen dronk hij zijn flesje leeg en ik heb hem neusspray gegeven. De terug weg ging iets minder het opstijgen ging goed, maar het dalen.............. Thomas had zon pijn aan zijn oortjes echt gillen zo zielig ik kon wel janken! Hij was tijdens de vakantie verkouden geworden dus daar heeft het aangelegen.

Ik heb zo wat berichtjes gelezen en was soms verbaasd over sommige topics maar daar zal ik verder niet over hebben.
Ik moest wel heel wat inhalen. Had zowat een hele dag voor nodig ha ha ha! Ik had niet zo veel te doen want alles was nog netjes en schoon alleen die was.

Even een berichtje voor Jantine! He meid ik hoop dat alles weer goed komt. En dat het goed gaat met je ventje onder deze omstandigheden. En ik hoop dat het al een beetje beter met je gaat! Een dikke knuffel

Liefs Esther

Hoi Kim

Mijn moeder en zusje zijn een week geweest en dat was wel lekker, konden we zelf nog even lekker zonnen want je bent best druk met zon kleintje. Toen zij naar huis gingen waren we nog 4 dagen met zn 3tjes en dat was ook heel erg leuk!! Het is wel iets anders normaal gingen we altijd lekker stappen of een terrasje pakken, maar nu waren we optijd in de kamer. Niet dat ik dat mis want het was echt heeel leuk.
We hadden een buggy met 5 standen mee en dat ging ook heel goed en de Turken zijn echt gek op kleine kinderen Thomas vond die aandacht wel heel erg leuk! Alles is goedgegaan het viel me 100 procent mee!
Liefs Esther

hoi
goed man van je dat jullie al op vakantie zijn gegaan.
ja klinkt mischien raar hoor maar ik durf nog niet zo goed en zeker vliegen....ik ben er wel heel erg aan toe maar zal moeten wachten tot volgend jaar
ik bedoel ik ben er net achter gekomen dat ik word belazerd door mijn vriendin die dit zelf niet door heeft maar goed durf er ook niet zo goed over te beginnen tegen haar want ze is zwanger en mag zich niet druk maken.maar dat terzijden ik doe alles hier alleen heb wel een man hoor ,maar die is heel druk met werk en vrijwilligers werk en dan schieten wij er wel eens bij in!!!!! dus vakantie ...........ik kan niet wachten maar ben blij dat je het zo goed naar je zin heb gehad

Terug
Bovenaan