maffe kolf-plekken

n.a.v. een bijzonder verhaaltje van bebek (topic: over logeren)

wat is de gekste plek waar je je teruggetrokken hebt met je kolf?

voor mij:

in een kleedkamer onder de orkestbak van de schouwburg in Arnhem, tijdens een orkest (Herrie!!!).

Ik zat er ook net over te denken om zo'n onderwerp te starten na die maffe kolfplek van Sarah.

Ik schreef net al dat ik eens achter de frituur in de kiosk van het zwembad kolfde.

Laatst op kamp hadden we een survival in de natuur met de kinderen, en ik moet mijn melkoverschot toch wel kwijt! Ik ging toen maar in de aanhanger van het survivalteam zitten, pikkedonker, maar dit moest wel omdat ik 30 nieuwsgierige pubertjes bij me had...... Geen succes, maar ik kon gelukkig na die tijd wel weer verder survivallen.

groetjes van Ruth

Niet echt gekke plekken hier...
In de spoelkeuken van het hoofdkantoor van de Rabobank hier in Ehv tijdens het afscheidsfeest van mijn schoonvader daar., gekker wordt het hier niet, helaas.

Oja, twee jaar geleden ging ik mee naar de Volkswagendag op Papendal en gaf nog volledig borstvoeding. Iris bleef thuis en ik ging gewapend met mijn kolf op stap. Rond 15.00 uur stonden mijn borsten toch wel op klappen en op zoek naar een plekje om te kolven. Het werd dus ergens achter een tent en de melk moest ik weggooien, omdat er geen plaats was om het gekoeld weg te zetten!

groetjes,
Kiki (mv Stijn bijna 20 weken)

Terug
Bovenaan