Mag een novembermama bij jullie meeschrijven?

A

Anoniem

Guest
dag dames,

Ik ben Frederike, 27 en zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb een zoon van bijna 2.
Ik ben uitgerekend op 13 november 2010 en hoor dus bij het novemberforum. Nou zijn alle novembermama's een apart forum begonnen waar ik werkelijk niets van begrijp en waar ik ook de topics niet zo goed kan volgen. (ik kan ze niet vinden).

Ik lees al een hele tijd met jullie mee en nou vraag ik me af of ik ook met jullie mag gaan meeschrijven?
Pleeaaassee???

groet,
Frederike

Nou wat mij betreft mag je hier mee schrijven hoor!! Uiteraard is een vereiste dat je je beentjes stevig tegen elkaar houdt tot 1 december!

grapje!

hihi,
Ik heb ze al preventief in de knoop gelegd!!
Daar komt voor 1 december echt geen baby langs!

Welkom, grote kans dat een hoop moeders hier november mama's of januari mama's worden. Dus schrijf maar lekker mee!

Hoi aller eerst nog gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat mij betreft ben je van harte welkom.

Groetjes

Van harte welkom. Het gaat er toch ook om dat we een leuk contact met elkaar hebben en als jij je hier fijner voelt dan ben je van harte welkom!

Haha! Nog zo'n computeralfabeet! Omdat de studeerkamer plaats moet maken voor de baby zijn wij overgestapt op 'n laptop en ik ben heel blij dat m'n zwager is komen helpen met alles, want anders was 't ook nooit goed gekomen!

Je bent van harte welkom!

Tuurlijk, gezellig dat je mee komt kletsen.
Hoe meer mensen hoe beter, kunnen we ervaringen genoeg delen.

Groetjes..!!

Terug
Bovenaan