mag eindelijk bij de ha komen!!!

A

Anoniem

Guest
nou heb ik vanochtend de ha gebeld!! kreeg ik een assistente aan de telefoon ( een beginneling geloof ik en ja ik weet zo moeten ze het leren)! I

ik zo ik heb een vraag! ben in maart gestopt met de pil en ben sindsdien nog maar 1 keer uit mezelf ongesteld geweest en dat is ook al 15 weken geleden! hoor ik aan de andere kant ehh ehh!  

en u zei dat u de pil nog slikte? ik zo nee ik ben gestopt in maart! was u vroeger ook onregelmatig?
ik zo nou dat weet ik niet meer maar er zaten in elk geval geen 15 weken tussen!

toen de volgende vraag: Bent u bang dat u zwanger bent? ik zo nee weet zeker dat ik dat   nie ben maar zou het wel graag willen worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ehh ehh nou zou even overleggen! eh mevrouw wat is u geboortedatum! ik zo 27-06-85! oke bent u ook ongerust????? ik nee niet echt maar ik vind het niet normaal dat het zolang duurt? oke maar u bent niet ongerust ikke nee!

Ik zeg nee maar ik heb gister van mijn moeder gehoord dat zij het vroeger ook was ( onregelmatig) en dat zij toen doorgestuurd is naar de gynacoloog en dat daar bleek dat ze een te kleine baarmoeder heeft en dat het zeer waarschijnlijk zeer moeilijk zou worden om zwanger te worden! ( niet dus 2x in 1x raak)

maar ja het kan dus mischien erfelijk zijn! oke zegt ze wil je een afspraak met de ha? ik zo ja graag! zegt ze nou deze week is helemaal vol! ik zo doe maar volgende week ! oke, is alleen wel een vervanger, ik zei prima!!   of moet de ha je vanmiddag even bellen ( moest ik werken) dus ik zeg nee een afspraak is goed!!!

nu kan ik dus maandag om 09.10 terecht!! nou zullen we even zien wat ze er aan kunnen doen!!!

alvast bedankt voor het luisteren naar deze klaagzang!

kus kus

zucht

afentoe!!! haha

maar wel fijn dat je terecht kunt! waarschijnlijk moet je je hele verhaal weer opnieuw doen omdat ze vergeten is notieties te maken hahaha.

succes ermee meis!

knuf esther

Hoi,

Misschien heb ik een eerder berichtje gemist met meer informatie maar kan je niet gewoon een testje doen? De thuistesten zijn net zo betrouwbaar als die van de dokter. Als je al zolang overtijd bent??
Ingeborg

Hallo Coortje

Wat een lekkere miep zeg die assistente. In elk geval wel fijn dat je nu maandag eens naar de huisarts kan. 15 weken al niet ongi. Raar hoor. Het wordt tijd dat ze maar eens gaan uitzoeken hoe dat komt. Ik hoop voor je dat ze snel kunnen achter halen waardoor het komt en er ook snel iets aan kunnen doen. Sterkte!

Groeten van mij  

Hoi Coortje,
Gelukkig is het zo maandag! Ik wist niet dat je moeder het ook had gehad, want dan is het raar dat je huisarts zolang wacht toch? Veel succes hoor!

he ingeborg! ik heb denk ik wel 5 testen gedaan en nee ik ben niet zwanger!! voel mij ook absoluut niet zo!!! en ja dan kan het ontpillen zijn   maar ben bijna een half jaar geleden ermee gestopt!! en vandaar dat ik even gebeld heb!! KUS KUS

he deez!

ik denk dat ze het niet weten? maar ik weet het zelf ook pas een paar dagen! vandaar kus kus

ik snap eigenlijkniets van jouw gesprek met een assistente.
Jij kan toch gewoon zeggen, ik wil graag een afspraak maken met de huisarts PUNT.

Ik vertel nooit aan de assistente waar ik voor kom. Dat is iets wat ik met de huisarts bespreek en niet met de assistente.

Miep

Terug
Bovenaan